Toon posts:

[Win98SE] Kan IE6 sp1 niet verwijderen! *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik recent problemen heb ondervonden met IE6 SP1 (gaf foutmeldingen en bleef vaak hangen), had ik besloten om hem eraf te halen en opnieuw te installeren, maar bij het opstarten van Set-up ter verwijdering van IE6 om de originele windows configuratie te herstellen (dus teruggaan naar de vorige IE, bij mijn geval IE4), krijg ik de volgende melding :

"U kunt de installatie van internet explorer 6 niet ongedaan maken. De informatie voor het ongedaan maken ontbreekt of is beschadigt"

Is er nog een andere oplossing om IE6 te verwijderen? (Ik heb hem al een keer eroverheen geinstalleert, maar dan kan ik daarna IE6 SP 1 nog steeds niet verwijderen.)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mjah, zover ik het begrijp gaat het over 98, maar graag hebben we wat meer info :)

Heb je tijdens de installatie wel aangegeven dat hij de oude bestanden moet bewaren voor als je terug wilde? Zo nee: Oeps...

[ Voor 47% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-12-2002 22:20 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 16 December 2002 @ 22:19:
Mjah, zover ik het begrijp gaat het over 98, maar graag hebben we wat meer info :)

Heb je tijdens de installatie wel aangegeven dat hij de oude bestanden moet bewaren voor als je terug wilde? Zo nee: Oeps...
Dat heb ik uiteraard wel aangegeven, en daarom vind ik het zo vreemd dat het nu toch ontbreekt? (Win98SE)

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-08 11:17

Defspace

Administrator

Als het goed is staat IE6 SP1 los in je lijstje van Add/Remove Software.
SP1 kan je los uninstallen (moet je wel bij installatie hebben gekozen voor back-up van oude bestanden. Heel IE kan je niet uninstallen inderdaad.

Verwijderd

Topicstarter
Defspace schreef op 16 December 2002 @ 22:30:
Als het goed is staat IE6 SP1 los in je lijstje van Add/Remove Software.
SP1 kan je los uninstallen (moet je wel bij installatie hebben gekozen voor back-up van oude bestanden. Heel IE kan je niet uninstallen inderdaad.
Dit heb ik uiteraard ook al geprobeerd:

Je krijgt dan 3 opties

- een onderdeel toevoegen
- internet explorer 6 herstellen
- originele windows configuratie herstellen

Ik moest de derde juist hebben, maar die kan ik niet aanvinken, omdat die zeg maar "mistig' is (niet beschikbaar)

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 22:35:
[...]

Dit heb ik uiteraard ook al geprobeerd:

Je krijgt dan 3 opties

- een onderdeel toevoegen
- internet explorer 6 herstellen
- originele windows configuratie herstellen

Ik moest de derde juist hebben, maar die kan ik niet aanvinken, omdat die zeg maar "mistig' is (niet beschikbaar)
Dan heb je geen back-up bestanden gemaakt 8)7 Het enigste wat ik kan verzinnen is: IE6 er nogmaals op, de back-up aangeven en dan de-insalleren, weet alleen niet of dat werkt..

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-08 11:17

Defspace

Administrator

En optie 2 werkt ook niet ?

Verwijderd

Er is nog een optie 3, download windows lite oid (even zoeken bij google), daarmee kun je de gehele explorer van je systeem knikkeren. Daarna zou je 'm opnieuw moeten kunnen installeren..

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 22:44:
Er is nog een optie 3, download windows lite oid (even zoeken bij google), daarmee kun je de gehele explorer van je systeem knikkeren. Daarna zou je 'm opnieuw moeten kunnen installeren..
Dat programma is niet gratis.... 98 Lite

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-12-2002 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 16 December 2002 @ 22:42:
[...]

Dan heb je geen back-up bestanden gemaakt 8)7 Het enigste wat ik kan verzinnen is: IE6 er nogmaals op, de back-up aangeven en dan de-insalleren, weet alleen niet of dat werkt..
Heb ik al geprobeerd, maar men kan dan niet back-ups aangeven
Ik had toendertijd dus wel back-ups gemaakt. Volgens mij zit er gewoon één of andere cracker m'n systeem te trashen!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:53 ]

Verwijderd

Je kunt gratis de preview downloaden:

http://www.litepc.com/preview.html
This Preview converts Internet Explorer, System Information and Read-Me Files from default features to optional components.
//edit

'optional component' = kan ook weg..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:51 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1