Toon posts:

[MSI GF4 ti4200] venster verschijnt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bepaalde spellen opstart, gaat het systeem tijdens het opstarten van het spel terug naar windows. Het spel blijft wel actief, want hij staat onderin de startbalk nog gewoon actief, ook wordt er geen foutmelding aangegeven. Als ik dan op het spel klik om er naar toe te gaan gebeurt er hetzelde en gaat hij weer gewoon terug naar windows. Mij systeem is een amd athlon 2000+ met een MSI gforce 4 ti4200 en een MSI KT3ULTRA mainboard. Alle drivers hebben al een update gehad.
Wie kent het probleem en weet de oplossing???? :/

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

heb je misschien iets van tvtool aanstaan, als ik dat heb aantaan gebeurd mij dat altijd

Verwijderd

precies, het lijkt erop alsof die games naar een ander scherm maximaliseren. Heb je je tv-out recentelijk geactiveerd ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dat tv tool uitzetten????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 22:04:
Hoe kan ik dat tv tool uitzetten????
Die staat standaard al uit hoor.

Verwijderd

Topicstarter
het vreemde is ook dat het niet bij alle spellen is. Alsof die spellen naar een ander scherm maximaliseren. Ze dan vanuit windows niet meer te maximaliseren, ze blijven alleen actief en je kan er niet in.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:04

talin

ES-MA

ergens op een leeg deel van je beeldscherm ( bureaublad ) rechtermuisknop klikken
dan de onderste : properties ( eigenschappen )
dan de meest rechtse optie
hoeveel beeldschermen staan daar ? 1 of 2 ?

zoals ook al door courage :
precies, het lijkt erop alsof die games naar een ander scherm maximaliseren. Heb je je tv-out recentelijk geactiveerd ofzo ?

[ Voor 3% gewijzigd door talin op 16-12-2002 22:26 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat maar 1 beeldscherm.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al een andere gforce4 ti4200 kaart geprobeerd een andere monitor. Misschien zit het wel in het moederbord of een combinatie. Ik weet ook niet wat voor instellingen er allemaal op die kaart zitten die er mee te maken kunnen hebben.

Verwijderd

topictitel even verduidelijkt

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 22:40:
Ik heb ook al een andere gforce4 ti4200 kaart geprobeerd een andere monitor. Misschien zit het wel in het moederbord of een combinatie. Ik weet ook niet wat voor instellingen er allemaal op die kaart zitten die er mee te maken kunnen hebben.
Laat ik je uit de droom helpen ;)
Aan de combinatie ligt het niet. Ik heb namelijk bijna dezelfde config als jij:

MSI KT3 Ultra ARU
MSI GF4 Ti 4200 (AGP 8x)
Athlon XP 2000+

Draait perfect, dus dan zou het bij jou ook moeten kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
er zijn ook geen twee monitoren actief, dus dat kan het niet zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is nog steeds niet opgelost, wie kan mij helpen??????

Als ik bepaalde spellen opstart, gaat het systeem tijdens het opstarten van het spel terug naar windows. Het spel blijft wel actief, want hij staat onderin de startbalk nog gewoon actief, ook wordt er geen foutmelding aangegeven. Als ik dan op het spel klik om er naar toe te gaan gebeurt er hetzelde en gaat hij weer gewoon terug naar windows. Mij systeem is een amd athlon 2000+ met een MSI gforce 4 ti4200 en een MSI KT3ULTRA mainboard. Alle drivers hebben al een update gehad.
Wie kent het probleem en weet de oplossing???? :/[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
[Het probleem is nog steeds niet opgelost, wie kan mij helpen??????

Wie kent het probleem en weet de oplossing???? :/

Verwijderd

misschien niet de meest elegante oplossing, maar ik denk dat windows opnieuw installeren wel helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem ligt dus aan windows denk je??? Het kan dus niet een instelling op mijn geforce kaart zijn????

ps Bedankt voor alle snelle reacties!!!
Pagina: 1