Meestal staat die wel op netwerkkaartjes.
btw. het is een analoog modempje
[ Voor 24% gewijzigd door TheWarden op 16-12-2002 21:39 ]
nee, geen fcc-id.JanJr schreef op 16 December 2002 @ 21:37:
Staat er geen FCC-ID op?
Meestal staat die wel op netwerkkaartjes.
[ Voor 58% gewijzigd door ThaHandy op 16-12-2002 21:46 ]
check je mobomakerwardheuvel schreef op 16 december 2002 @ 21:55:
jah, ik weet waar ik um in kan prikken, maar die drivers heb ik nog nie...
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
wanneer heb ik gezegt dat ik op zoek ben naar netwerkdriversfish schreef op 16 December 2002 @ 22:10:
is dat gene modem ?
je zal je wel sufzoeken als je naar netwerkdrivers zoekt...........
dat is een relais'tjebonzz.netninja schreef op 16 December 2002 @ 22:12:
op dat zwarte blokje staat een nummer > voer in in google > hebbus?
[ Voor 28% gewijzigd door TheWarden op 16-12-2002 22:13 ]
Lees zn beginpost eens, heeftie al gedaanbonzz.netninja schreef op 16 December 2002 @ 22:12:
op dat zwarte blokje staat een nummer > voer in in google > hebbus?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
whoooops
als je nu naar domweg naar modems op zoek gaat
settings>modems>add ....... autodiscover
nope, no go.fish schreef op 16 december 2002 @ 22:19:
heeft dat mb niet gewoon een extra serieele poort ontdekt ?
als je nu naar domweg naar modems op zoek gaat
settings>modems>add ....... autodiscover
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
communication & networking riser connector
zit ook op mijn mobo (Asus Cusl2-C)
De oplossing is niet altijd de oplossing
Tegenwoordig CNR genoemd Connection Network Riser
Verwijderd
Dat zijn 2 verschillende dingen...fleppuhstein schreef op 16 december 2002 @ 22:52:
[...]
Tegenwoordig CNR genoemd Connection Network Riser
They made me do it.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Nou meen ik dat dat het verhaal is, het zou eventueel nog kunnen dat de CNR een gehaal andere aansluiting is die nog tussen de AMR en de ACR zat... Houd het er maar op dat al dat soort zaken redelijk flut zijn :-)
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
ok dan, alleen nog installen, maar da is um super bedankt
Hmm, hoe kom je daarachter
Mij lijkt het op zicht een Aztech MR-2800 (heb er hier eentje van liggen, layout is identiek tot aan de jumpers, foto is niet goed genoeg om de chips te controleren
Overigens gebruikt de MR-2800 ook de Smartlink drivers, dus klopt de link net zo goed ervoor
Oslik blyat! Oslik!
Dan heb jij aanmerkelijk betere ogen (of monitorTcq schreef op 18 december 2002 @ 09:52:
Op dat kleine chipje onder die oranje dingen staat HAMR5603, daar heb ik op gezocht in google, bestandsnaam van de driver op driverguide copy/paste in filemirrors en een werkende link gevonden naar de driver.
(sterker nog NO WAY dat je dat uit het plaatje haalde...)
Maar goed, ff op mijn MR-2800 gekeken en idd, zelfde chip
Oslik blyat! Oslik!
Daarom heb ik ook even op het identiek hetzelfde kaartje gekeken dat ik hier heb liggendion_b schreef op 18 december 2002 @ 15:49:
[...]
Dan heb jij aanmerkelijk betere ogen (of monitor) dan ik
(sterker nog NO WAY dat je dat uit het plaatje haalde...)
Maar goed, ff op mijn MR-2800 gekeken en idd, zelfde chip