Toon posts:

[WinXP] systeem na crash niet hersteld *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, hetvolgende gebeurde in WINDOWS XP:

Ik was websiteje aant uploaden (WS_FTP pro 7), en letters op het scherm werden hakkerig, en beelden werden niet goed weergegeven, pc werd traag, toch geprobeerd netjes af te sluiten.
PC start opnieuw,-> no network cable connected :? huh, hoe kan dat, ik heb niks gedaan, geen internet meer op dat ding, @home network was niet connected, lampje op @home modem ging niet eens branden.
En het vage is, ik krijg elke keer de melding "Het systeem is hersteld van een ernstige fout"

BCCode: 10000ea BCP1: 81407020 BCP2: 816ca260 BCP3: 81750d90
BCP4: 00000001 OSver: 5_1_2600 SP:0_1 Product 256_1

EN elke keer als ik dit wegklik verschijnt het opnieuw,

Wat heb gedaan om te kijken of het gefixed werd:
- Systeem herstel naar een eerder herstelpunt, werkte niet
- Netwerkkaart verwijder, netwerkkaart opnieuw gedetecteerd, maar nog steeds network cable not connected
- Log's bekeken en chkdsk uitgevoerd, niks

Wie kan me helpen, ik heb op dit moment geen idd meer.

Systeem specs zijn AMD thunderbird 1400mhz met 256mb ram, op msi 6380 met geforce 2mx400, met realtec 8139 netwerkkaart

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Haal in veilige modus alle hardware uit het apperaatbeheer, en zet alles rustig een voor een terug. Als dat niet werkt en je wilt "snel" weer verder: Format

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, heb ik al geprobeerd, werkt ook niet, andere solutions?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OS in topictitel gezet, zie WOS Policy :)
edit:
En omdat het te lang werd pas ik 'm maar wat meer aan - betere suggesties zijn natuurlijk welkom :)

Boot je wel goed zonder netwerkkaart? Misschien is 'ie kaduuk - of maakt zelfs ergens sluiting.

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 16-12-2002 23:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
maar kan zoiets spontaan gebeuren? die kast is nu al 8 maanden niet meer open geweest. en in bios is ook niks veranderd. Alleen die pokke crash, die heeft gezorgd voor die steeds terugkomende windows herstel medling die niet weggaat, en dat me network cable not conneted is terwijl die gewoon nog steeds hetzelfde insteekt als voor de crash, heb net ef nog alle kabels nagelopen, maar niks, niks van netwerk doet et naar @home kabelmodem, gaat zelfs de powerled van de pc op het modem niet branden

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 23:02:
niks van netwerk doet et naar @home kabelmodem, gaat zelfs de powerled van de pc op het modem niet branden

Dat lijkt me dan duidelijk een hardwareprobleempje. Ik verplaats je vraag dan ook naar Overige Hardware :)

Dus laat ten eerste de modem er eens uit en probeer dan een nieuwe NIC.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand wat die foutmelding betekent:
BCCode: 10000ea BCP1: 81407020 BCP2: 816ca260 BCP3: 81750d90
BCP4: 00000001 OSver: 5_1_2600 SP:0_1 Product 256_1
Moet nu toch echt dat probleem gaan oplossen, zonder internet, zonder GoT is gewoon niet cool de hele tijd erges anders moeten internetten

Verwijderd

Topicstarter
Hardware verwijderen in veilige modus helpt niet, nog iemand maybe iets dat ik kan proberen?

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 12:38

Len

Leeg

haal je netwerk kaart UIT je pc. En boot dan nog een keer op.

Free Tibet

Verwijderd

Topicstarter
werkt ook niet

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:22

megaleo

Special member

Wat doet ie dan precies wel en niet? Kom je wel in de bios? Zie je winxp bootscherm en houd ie er dan mee op? Piept je mobo? Gaan je schijven/ cdroms aan?
Pagina: 1