Voor degenen die denken een autotrafo toe te passen of iets dergelijks met hoge voltages, die zijn NIET wijs!
De reden is dat zoals eerder is opgemerkt niet het Voltage van belang is, maar de stroomsterkte.
Nu heeft AMD op hun officiele specbladen duidelijk vermeld dat het absolute max. Voltage op de ingangen 3; of 5Volt mag zijn. NIMMER MEER DAN DAT! De kans op permanente schade aan je CPU core is dan duidelijk aanwezig.
Ikzelf heb een ATHLONXP1800+ met Tbred core ook met bruggen doorbranden gemod naar een andere multipliersetting met veel succes

Ik heb hiervoor 2 stuks van die dikke 1,5Volt batterijen toegepast (Van die UM1 krengen). Je kan die waarschijnlijk ook wel vinden in dat trilapparaatje (genotsknots) van je vriendin.....
Deze batterijen heb ik met twee stroomdraadjes PARRALLEL met een stukje plakband aan elkaar verbonden. Hierdoor blijft de spanning op een veilige 1,5Volt; maar wordt de max. stroomsterkte verdubbeld. En dat kan oplopen naar een paar Ampere bij volle batterijen..... (je kan je vriendin natuurlijk ook een plezier doen om nieuwe batterijen te kopen om haar 'brommer' op te voeren)

Aan de uiteinden van deze draadjes knoop je een speld uit haar naaidoos. *)
Dan kan je 1 naald op een brugconnectie plaatsen en dan voorzichtig de andere naald op de tegenoverliggende brugconnectie aanraken. Dan zal je een vonk zien. Ik moest dit twee a drie keer doen voordat de brug geheel doorgebrand was. Het resultaat is een zeer kleine en schone doorgebrande brug. Zou je dit bijv. met een autoaccu doen (en het geluk hebben dat je proc het overleeft) dan jaag je er met gemak 10-tallen Amperages door; 40-50 Ampere is niets en zal een gigantische schroeiplek geven, en erger, dusdanig de brugconnectiepunten beschadigen, dat je die mod niet of zeer moeilijk ongedaan kan maken.
Kortom; werk gewoon met dikke 1,5volt batterijen. Geeft vele malen meer stroom dan zo'n 9Volt battrij en is 100% veilig!

(Je moet alleen nog zorgen voor een vaste hand, dus je kan een borrel of biertje nemen vooraf....)