Toon posts:

topic dicht geen kans gekregen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aan de hand van deze topic En zo werkt ADSL was ik dus ff een hele lijst met op en aanmerkingen aan het maken, uiteraard positief bedoeld.

Uiteindelijk voor niets want het topic is al gesloten en mijn post verloren gegaan.
Bedankt he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Als je een reply in een gesloten topic wilt plaatsen, kan je als je ziet, dat dat niet meer kan, ff op 'Back' drukken en je post kopieeren, om daarna evt. de topicstarter te ICQ'en met je verhaal.

[ Voor 32% gewijzigd door intoxicated op 16-12-2002 20:46 . Reden: ff stukkie weggehaald ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dat heb je soms hè...

overigens wel godsgruwelijk irritant...

[ Voor 57% gewijzigd door sdomburg op 16-12-2002 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Cutebritney@tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Mjah, men kan niet ruiken/voelen/horen/zien dat jij met je reply bezig bent :)
Opmerkingen over de FAQ ed. kun je eigenijk ook beter niet in zo'n topic zetten, maar gewoon mailen aan de verandwoordelijke moderator. Deze beoordeelt het dan en zorgt dat het op de juiste plek terecht komt. Zoals je misschien wel merkte is zo'n topic al snel een verzameling van 'cool' 'hip' 'leuke site' 'ben ik het mee eens' enz. berichten, niet echt een wenselijk topic dus.
Houd het er maar op dat CuteBritney het topic daarom op slot deed en daarmee perongeluk jouw post verloren liet gaan. Toevallig incident met nadelige gevolgen voor u, is gewoon een geval van pech. Iig niet iets wat expres gedaan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Glimi schreef op 16 december 2002 @ 20:48:

Houd het er maar op dat CuteBritney het topic daarom op slot deed en daarmee perongeluk jouw post verloren liet gaan. Toevallig incident met nadelige gevolgen voor u, is gewoon een geval van pech. Iig niet iets om wat expres gedaan is :)
Juist. Normaalgesproken wil ik zo'n reply er zelfs nog wel even 'tussen friemelen', mits je gewoon even contact opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het tikken stond ie nog open en nog niet in de faq, maar aangezien ik toch wel een boel opmerkingen aan het tikken was is ie in de tussentijd op slot gegaan.
Modje vroeg welke op/aanmerkingen ik had btw.....

En als je dan post kun je met de back toets teruggaan maar de tekst is dan foetsie..

Vraag me alleen af of het betreffende modje de site gelezen heeft alvorens deze in de faq op te nemen..

Uiteraard weet ik dat het een simpel gevalletje pech is ;)

Had ik de lap tekst nog gehad, dan had ik het modje wel gecontact

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 20:57:
En als je dan post kun je met de back toets teruggaan maar de tekst is dan foetsie..
Wat voor browser gebruik je dan? Konqueror, Opera en Mozilla laten netjes de gesubmitte tekst zien. Of is dat weer een IE-grapje? :?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mischien grapje van IE, of het heeft te maken dat de topic tussentijds op slot ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
Nou, ik doe dit ook regelmatig met gesloten topics maar in Mozilla is de tekst dan dus echt niet weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 21:13:
Mischien grapje van IE, of het heeft te maken dat de topic tussentijds op slot ging.
ligt aan IE, in het geval dat ik in IE een lange post moet maken in een "zwak" topic, dan copy&paste ik hem altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

In mozilla is alle text nog aanwezig in ieder geval. Maar ja, ik ben zelf erg paranoïde met dat soort dingen en ik gebruik altijd even ctrl-a ctrl-c bij lange posts :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat ik de volgende keer ook maar ff doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.