Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik mag van mijn werkgever een nieuw mobieltje aanschaffen.

Nu heb ik hier alle forums al gelezen, maar ik zou graag jullie meningen willen over de volgende stelling:

Welke foon moet ik nemen? Zet de gsms in volgorde... beste foon eerst. etc
Ik heb altijd Nokia's gehad. En nu heb ik een lichte voorkeur voor de Ericsson T68i. Is dat verstandig?

-Ericsson T68i
-Ericsson T300
-Samsung T100
-Nokia 6310i
-Nokia 6510

Verwijderd

Zeeeer verstandig..zonder meer de topper van het rijtje. Display is perfect, vol opties en ziet er nog nais uit ook :9~

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De T600 is ook een mooie foon maar die staat er net niet tussen :(

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:26

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Beste/slechtste hangt ook (vooral) af van wat je zelf wilt. Speciale wensen over formaat, wel of niet Bluetooth, of kan het je allemaal helemaal niets schelen? :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Topicstarter
jawel. Daarom heb ik die 6510 van Nokia er tussen staan. Klein stijlvol ding. Maar niet meer echt up-to-date ofwel?
Is de groote van die 6510 vergelijkbaar met die Ericsson T68i?

Ik zit dus te twijfelen tussen een 6510 en een T68i.
Wat zou jou keuzen zijn tussen een 6310i en een 6510?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zoek op de sites van de fabrikanten de specs van de telefoons op. Leg deze naast elkaar. Kijk welke functies je nodig hebt, welke je wilt gaan gebruiken. Maak hiermee een kleine selectie van telefoons die mogelijk zijn, ga hiermee naar een gsm shop. Pak ze even in je handen, om te kijken hoe ze irl bevallen.
En hiermee gewoon kiezen :)

meningen van andere users zijn leuk, maar je hebt er niets aan. De 1 zal bijv. de 6310 kiezen. 'Ja, want hij heeft GPRS!'. Iemand anders gaat echter voor de T68i. 'Ja, want ik wil een kleurenscherm'.

De reply's die je gaat krijgen zullen dan dus resultaten zijn van wat ik hierboven heb uitgelegt. Wat voor DIE persoon dus belangrijk is. Jij hebt er dus totaal niets aan.

Succes met de keuze !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.