[Linux + HP-DeskJet 656C] hoe installeer je een printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:21

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
Ik heb nu linux aan de praat, KDE 3.1 up en running, etc, etc

Nu wou ik m`n printer instaleren. Ik ben erachter gekomen dat ik hpijs moet hebben. Maar hoe gebruik ik dit :?
Ik heb al wel in de kernel (2.4.20) de optie USB printers aanstaan...

Wat ik me ook afvraag, is of ik dan (als ie geinstalleerd is) niet bij ieder programma apart de printer hoe te installeren...

offtopic:
Kan ik dan ook meteen m`n HP ScanJet 2300C aan de praat helpen?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Welke distro gebruik je? Soms zijn er van die setup-menuutjes voor hardware waar je gewoon printers kan installeren..

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 20:30 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:07
Ook al ben je niet nieuw in NOS, lees eerst eens [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml].

Je vermeldt niet welke versie van Linux je gebruikt, en geeft ook niet aan zelf al het een en ander geprobeerd te hebben (ik krijg ook niet echt de indruk dat je dat hebt gedaan).

Dus pak eerst eens het handboek van de distributie erbij, zoek op internet enz. enz.

Het is hier geen helpdesk waar we je stap-voor-stap begeleiden om iets aan de praat te krijgen. Een beetje zelfwerkzaamheid wordt wel verwacht. Dit topic gaat daarom op slot.

Dit topic is gesloten.