Toon posts:

unlocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nee, nee ik wil niks unlocken. Maar van gsm's heb ik niet veel kaas gegeten, dus ik vroeg me af wat het was.

En ja ik heb searchot gebruikt maar dan krijg ik alleen maar 'hoe een blabla te unlocken' en 'hoe een tbird of duron te unlocken'

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
Nou ik zal het eens uitleggen.

Unlocken houdt in dat je je telefoon "unlockt", het voordeel van dat unlocken is dat je dan ook SIMkaarten accepteerd van andere aanbieders dan die je had..

Koop je bijvoorbeeld een BEN telefoon voor weinig, en je unlockt he dan kun je er ook een telford kaart indoen, en dus met telfort bellen..

De Providers locken hun telefoon, zodat jij (minstend de door hun afgesproken termijn, ik geloof een jaar) met hun blijft bellen en dat ze dus niet jou goedkoop een telefoon verkopen en jij dan niet met hun gaan bellen

Unlocken is als je het niet bij de winkel doet ILLEGAAL....

;) maar een Nokia 5130 onlocken is wel erg handig, en makkelijk..... ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 17:10 schreef BazP het volgende:
Nou ik zal het eens uitleggen.

Unlocken houdt in dat je je telefoon "unlockt"[/quote]Lekker duidelijk ;)

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 17:10 schreef BazP het volgende:
Nou ik zal het eens uitleggen...........

.......Unlocken is als je het niet bij de winkel doet ILLEGAAL....[/quote]Onzin! Unlocken is absoluut niet illegaal, hoe kom je erbij? Alleen zijn de providers er niet zo blij mee!
Zodra je zelf gaat knoeien met je GSM vervalt de garantie natuurlijk wel.....

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
BazP...het is niet mijn bedoeling om lullig te doen, maar voor iemand met een VWO opleiding schrijf je wel met behoorlijk veel spelfouten. Ook de opbouw van je zinnen rammelt nogal. Ik zou er wat beter op letten!
;)