Toon posts:

[WinXP] Bestanden C en D samenvoegen op C: *

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeembetanden staan op C:, Win XP staat op D:. Dit is de kleinste schijf. Ik begreep dat het beter is om Win op C; te hebben staan. Wat gebeurt er nu als ik alles in Verkenner van D: naar C: verplaats. Met name gaat het dan om de Win map. Blijft alles dan werken?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nee :)
hij zal dan nog steeds proberen om van d: op te starten.

[ Voor 83% gewijzigd door chucky666 op 16-12-2002 20:12 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
nee.
moven van je windows directory zal ook niet gaan als windows draait, omdat er een aantal bestanden in gebruik zijn, en windows het niet toelaat om die bestanden dan te moven, deleten, renamen of wat dan ook.
verder zal het niet werken als je gewoon die directory gaat verplaatsen naar en andere schijf/partitie :)

Verwijderd

Topicstarter
En als ik met Partition Magic 8 de schijven merge?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

We kunnen een lang verhaal gaan houden maar ook ik zal kort zijn: Nee, dat gaat niet werken.

Naast de bootfiles staan er veel te veel verwijzingen in register etc. om dat te laten werken. Gewoon staan laten zou ik zeggen. Of alles formatteren en opnieuw beginnen.

Lees trouwens WOS Policy even door voor je volgende topic, daar staan wat tips in over onder andere de topictitel :)

Er is trouwens IMHO ook geen enkele reden om Windows op C te hebben staan. Ik heb het hier thuis op G staan, op m'n servers op de universiteit staan ze op D (en I en T en M en nog wat letters maar dat is een ander verhaal).

Maar goed. Nee dus. Niet gaan verplaatsen. Formatteren of afblijven :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.