Ik heb dus een probleemke:
Ik heb vandaag een nieuwe atx-kist gekocht met 300w voeding erin, en ook een msi KT4 Ultra met een Amd 2000+ erop, en als koeler de Volcano 7+ en als hd de maxtor 80gb 7200rpm en als beeldkaart de msi ti4200 128ddr
awel dit probleem heb ik dus,
als ik de koeler(volcano 7+) op het hetzelfde circuit steek als de hd dan start de hd niet op als de koeler op HIGH aan het draaien is, wel van moment dat ik de koeler op LOW of MEDIUM zet.
Als ik de hd op het andere circuit zet dan heb ik er sowieso geen last van.
Maar als ik de seagate 13gb op het circuit van de volcano steek, heeft deze hd er nooit last mee.
Wat ik dus wou vragen is:
scheelt er iets aan mijn koeler, Harddisk of aan mijn voeding.
Greetz
Wie kan me helpen dit op te lossen????
Ik heb vandaag een nieuwe atx-kist gekocht met 300w voeding erin, en ook een msi KT4 Ultra met een Amd 2000+ erop, en als koeler de Volcano 7+ en als hd de maxtor 80gb 7200rpm en als beeldkaart de msi ti4200 128ddr
awel dit probleem heb ik dus,
als ik de koeler(volcano 7+) op het hetzelfde circuit steek als de hd dan start de hd niet op als de koeler op HIGH aan het draaien is, wel van moment dat ik de koeler op LOW of MEDIUM zet.
Als ik de hd op het andere circuit zet dan heb ik er sowieso geen last van.
Maar als ik de seagate 13gb op het circuit van de volcano steek, heeft deze hd er nooit last mee.
Wat ik dus wou vragen is:
scheelt er iets aan mijn koeler, Harddisk of aan mijn voeding.
Greetz
Wie kan me helpen dit op te lossen????