e-mail dingetje bij nieuws

Pagina: 1
Acties:

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:12
Ik heb toch iets leuks bedacht voor de t.net fp :). Jullie moeten eens iets maken dat je nieuws kan mail naar vrienden/bekenden/collega's. Ik zie zo vaak wat dat ik ff wil laten weten en dat kan echt mooi gemaakt worden met een mail button. Misschien wordt t.net dan nog populairder ;).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Open je e-mailclient en stuur het mailtje naar je vriend(in) met daarin de urrel naar het nieuwsitem :P. Ik zie eerlijk gezegd niet zo de functionaliteit daarvan, maar eerder een item wat makkelijk te misbruiken is. Je kunt dan wel immers alles gaan loggen (wie hoeveel mailtje verstuurt en daaromheen een zooit stats bouwen per user ofzo) maar dat brengt dan meer werk op dan dat het een leuke feature is voor de bezoeker(s) :).

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
das onzin, wij misbruiken het niet robin :)

lijkt mij overigens ook wel een leuk idee :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Kan mooi naast het print-knopje :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 18:00
Kees schreef op 16 december 2002 @ 19:56:

Kom er dan maar mee, is wel handig ja :+

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Goed idee ja, vaak stuur ik linkjes via mail, maar zo is het handiger :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kees schreef op 16 December 2002 @ 19:56:
Ik heb het niet over ons, maar over boze usertjes :P

True, true :).

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Rival24

I'll Be Back

Hier kun je lekker mee spammen, d'r zou wel iets van een beveiliging op moeten komen lijkt me.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
rival24 schreef op 16 December 2002 @ 21:21:
Hier kun je lekker mee spammen, d'r zou wel iets van een beveiliging op moeten komen lijkt me.
Bijvoorbeeld dat er bijgehouden wordt per bericht wie het verstuurt en naar wie en dat er dan gecheckt wordt of een ontvanger het bericht al heeft gehad. Zo ja, dan wordt het niet nog een keer verstuurd. En verder kun je het aantal berichten (dus niet het aantal ontvangers) wat iemand kan versturen natuurlijk beperken tot een paar per uur/dag.

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 17:13

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Bijvoorbeeld dat er bijgehouden wordt per bericht wie het verstuurt en naar wie en dat er dan gecheckt wordt of een ontvanger het bericht al heeft gehad. Zo ja, dan wordt het niet nog een keer verstuurd. En verder kun je het aantal berichten (dus niet het aantal ontvangers) wat iemand kan versturen natuurlijk beperken tot een paar per uur/dag.
Controlles => proccessortijd, programmeertijd => geld, problemen
Ik denk dat deze functie meer problemen veroorzaakt dan dat het gemak dient.

[ Voor 3% gewijzigd door reddog33hummer op 17-12-2002 01:05 ]

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

• gomaster
Ik zie anders dat de pcm site het goed uitvoerd. Zonder probs.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Rival24

I'll Be Back

Als je graag pagina's doorstuurt dan kun je net zo goed die handige e-mail knop boven in je werkbalk gebruiken ;) hoef je tenminste geen e-mailadres in te vullen :).

Ik krijg overigens ook we eens een pagina toegemaild van iemand, dat vind ik niet fijn, ze mogen wel een icq message of msn berichtje sturen, dat is veel handiger :). Ik heb er een hekel aan om mailtjes te verwijderen :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

rival24 schreef op 17 December 2002 @ 14:26:
Ik krijg overigens ook we eens een pagina toegemaild van iemand, dat vind ik niet fijn, ze mogen wel een icq message of msn berichtje sturen, dat is veel handiger :). Ik heb er een hekel aan om mailtjes te verwijderen :)

Het gaat er ook niet om of mensen het fijn vinden om die mailtjes te krijgen, het gaat erom of mensen het fijn/handig vinden om die mailtjes te sturen. Als iemand jou wil mailen met een site dan doen ze dat toch wel, of die site daar nou een knopje voor heeft of niet. Als jij er niet van gediend bent dan moet je die vriend/kennis/collega daarop aanspreken, en niet de site die die functionaliteit biedt :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Je zou een linkje in de email die verstuurd wordt kunnen zetten. Met die link zou de ontvanger dan kunnen aangeven nooit meer zo'n email van t.net te willen ontvangen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een mailknop kan misschien een keer gemaakt worden, maar heeft geen prioriteit.

• gomaster
Femme schreef op 17 December 2002 @ 18:47:
Een mailknop kan misschien een keer gemaakt worden, maar heeft geen prioriteit.
snap ik, het was een leuk ideetje ;)

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Als zoiets gemaakt wordt let dan wel op dat T.net niet de afzender is, want dan krijg je wél het gezeik dat het als spam beschouwd wordt, gewoon als afzender de desbetreffende user.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1