Toon posts:

A2 Racer III (Davilex) op XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan op XP pro SP1 de game 'A2 racer III' niet aan de praat krijgen. Het is een spel origineel voor win98 en NT. Bij installatie denkt het programma dat het een installatie moet doen op NT, getuige een melding in de trand van 'alleen SP1 is geinstalleerd, SP3 moet je eigenlijk hebben)

Bij het runnen van het programma gaat het opstarten met de nodige intro's, video's, setting menus etc allemaal prima, maar als het programma moet gaan doen waar ik het voor gekocht heb krijg ik de melding: "Unhandled exeption".
Of ik 3D kies of 640/480, keyboard of Joystick... het maakt allemaal niet uit blijf dezelfde foutmelding. Programma stopt niet maar komt terug is settings menu etc.

Ik heb compatibility settings geprobeerd, no luck. Ook I-net afgezocht voor patches of workarounds, no luck. Ten einde raad wend ik me tot jullie.

O ja... H/W: Ik heb de -hier veelbesproken- Aldi PC van 2001 met Geforce 3 van Nvidia en 1.4 pentium.

bedankt alvast
Ronald.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je hem ook al geinstalleerd met de compatibility settings :?
dus de instal.exe rechts klikken.
wil ook nog wel eens helpen namelijk :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Goede tip, maar helaas! :+
Ik "runde" tot nu toe alleen in compatibility mode, maar heb nu inderdaad de "install" ook in deze modus gedaan. Echter .. geen geluk: Precies dezelfde foutmelding op precies hetzelfde moment :(

evengoed bedankt..
Keep on coming!

gr
ronald.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer met een goed idee?
ik blijf rijkhalzend uitkijken naar de verlossende tip... _/-\o_
gr
ronald

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 23:21
A2 racer :{

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
rbreggen > Je mag voortaan ophouden met die groetjes, zie: Begroeting onder posts & replies :)
Shyne > Er word NIET om je mening gevraagt! :|

Verwijderd

als je heel even kijkt op de davilex site zie je dat dit niet gaat werken onder windows xp cq 2000 dus helaas, er zijn ook geen patches o i d. dus het spijt me voor je,

ik heb hetzelfde probleem gehad...
Pagina: 1