Sony setje bij Correct in Rotterdam, welke?

Pagina: 1
Acties:

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik zag in een oogwenk een reclame van Correct in Rotterdam van een sony hifi setje met md erop. Voor de prijs van 350 euro geloof ik. Alleen wil ik graag weten welk setje dit is zodat ik er wat meer informatie over kan opzoeken. Als je eventueel ervaring met dit setje heb graag je bevindingen.

Ps: blijf kijken naar de TV maar zie de reclame niet meer :'(

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:51

Xanax959

relax...

Bel anders morgen even naar correct, vraag wat voor setje dat is en type hier effe het type in.

Atari portfolio Dos 2.11

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Xanax schreef op 16 December 2002 @ 19:33:
Bel anders morgen even naar correct, vraag wat voor setje dat is en type hier effe het type in.
als ie het type weet kan die het ook zelf zoeken ;)
waar zag je die reclame dan :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 11:08

MeNTaL_TO

The future is not set

Sjees hebben die gasten nu nog steeds geen homepage :?

Verder wel goede zaak, verkopers weten niet al te veel en ze maken nog steeds reclame met Dolby prologic receivers (met DTS)!

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• beatle
Het zou www.correct.net moeten zijn na enig google-werk... maar die site werkt niet... slechte reclame voor toko die ook computers verkoopt ;)

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 08:24
Dat setje is de Sony CMT-SP55MD voor 349 euro. Dit is een minisetje. Het is al wel een beetje verouderd, de minidisc heeft namelijk geen long play. Ik weet niet of dat van belang voor je is.

Het zijn trouwens losse componenten.
Een aantal specs uit de folder:
2 x 25 watt
RDS digitale tuner met 30 presets

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

• beatle
mmmz, jah was zeker van belang, moet wel te gebruiken zijn in combo met mijn portable mz-n707... :'(

en dacht dat het misschien ook net-md zou zijn, helaas niet dus. en speeld geen cdr heb ik me laten vertellen, ook zeer vervelend aangezien in geen 'normale' cd's heb. al met al heel erg jammer dus...

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 08:24
Das inderdaad jammer. Als je van plan bent een minisetje aan te schaffen, zou je kunnen kijken naar de CMT-M100MD van Sony. Deze leest CD-R en CD-RW en heeft wel MDLP. Adviesprijs van Sony is 439 euro. In de winkel zul je hem waarschijnlijk goedkoper vinden.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

• beatle
mmmz, wel de goede specs en prijs in principe, alleen uiterlijk van de sp55md is een stuk strakker... majah die heeft niet wat ik wil. ik moet dus gewoon maar een beetje bij een paar zaken gaan kijken wat er op de markt is momenteel, thnx iig...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Meestal kan je het wel goedkoper krijgen dan bij Correct. Mijn ervaring is dat die zaak structureel duurder dan andere winkels is. Ze lopen altijd wel te blaten met aanbiedingen maar meestal staat er in de folder van de concurrent wel een betere prijs.
Bij de MediaMarkt ook goed oppassen. Met sommige dingen zijn ze de goedkoopste maar zeer zeker niet met alles.

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1