Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Via 4in1 drivers geinstalleerd? Hoe warm word je Proc?
De oplossing is meestal zelf zoveel mogelijk uitproberen
Installeer het spel opnieuw, probeer de nieuwste drivers etcetera.
Hier kan je de nieuwste videokaartdrivers downloaden voor je R8500 LE
Hier kan je de nieuwste videokaartdrivers downloaden voor je R8500 LE
Processor warmte boeit meestal niet. Zeker niet als andere spellen het wel doetHurricane schreef op 16 december 2002 @ 18:51:
Via 4in1 drivers geinstalleerd? Hoe warm word je Proc?
The devil is in the details.
Via drivers installeren hoeft nie, moederbordje heeft Sis 735 chipset...
(ik heb m'n sig nog niet aangepast)
...En ik heb de nieuwste drivers (schijnt de catalyst 2.5 te zijn, maar bij mij heet ie toch 2.4???) Processor wordt max 50 graden, dat is echt niet te heet...
...En ik heb de nieuwste drivers (schijnt de catalyst 2.5 te zijn, maar bij mij heet ie toch 2.4???) Processor wordt max 50 graden, dat is echt niet te heet...
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Kan aan je videokaart liggen die misschien te warm wordt. Draai spellen die nog niet vastgelopen zijn eens heel lang en kijk of ze na een lange tijd wel vastlopen...
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met spellen die bevroren en het bleek dat mijn videokaart te warm werd. Sommige spellen liepen al na een paar minuten vast en anderen pas na een uur ofzo..
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met spellen die bevroren en het bleek dat mijn videokaart te warm werd. Sommige spellen liepen al na een paar minuten vast en anderen pas na een uur ofzo..
Ik heb de videokaart overklokt van 250/250 naar 270/270 (net trouwens 3dmark2001 weer laten draaien, komt hier prima doorheen (4x gedaan) score nu trouwens redelijk hoger: 8011).
Maar, ik probeer gp4 nu met de videokaart op defaultwaarde...
Maar, ik probeer gp4 nu met de videokaart op defaultwaarde...
Verwijderd
Ik heb ook een klein probleem met Grand Prix 4. Het standaard spel draaide als een brandweer qua framerate en nu heb ik een 2002-update er overheen gegooid en de laatste GPxPatch.
Het rare is dat als ik nu ga spelen (maakt niet uit welke grafische waardes) in de bochten de framerate gigantisch daalt. Het lijkt wel alsof het alleen is als ik stuur ofzo !?!? Ken iemand dit probleem en weet iemand een oplossing??
Het rare is dat als ik nu ga spelen (maakt niet uit welke grafische waardes) in de bochten de framerate gigantisch daalt. Het lijkt wel alsof het alleen is als ik stuur ofzo !?!? Ken iemand dit probleem en weet iemand een oplossing??
Yepp!!!! Blijkbaar wordt de videokaart te warm, bij defaultwaarde (250/250) doet ie het prima! Daarna ook op 260/260 uitgeprobeert, en dat werkt ook goed.
Toch wazig dat de kaart 3dmark2001 wel goed draait op 270/270....
Is het bij deze kaart nou de core of het geheugen (4ns) wat dwars ligt?
Toch wazig dat de kaart 3dmark2001 wel goed draait op 270/270....
Is het bij deze kaart nou de core of het geheugen (4ns) wat dwars ligt?
Pagina: 1