ik heb nergens last van 
ik kan alle links copieren e.d. en heb ook niets vreemds gehoort op #t.net (waar alle dingen toch best snel bekend zijn
)
welke andere dingen zag je nog meer?
kortom.. neem eens een andere muis en klik daar eens mee
ik kan alle links copieren e.d. en heb ook niets vreemds gehoort op #t.net (waar alle dingen toch best snel bekend zijn
welke andere dingen zag je nog meer?
kortom.. neem eens een andere muis en klik daar eens mee
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hmmm, ik zal eens op een ander PC proberen en een andere inlognaam.
[update]
Doet nu weer wel, had window{"close"}
[/update]
Sluiten
[update]
Doet nu weer wel, had window{"close"}
[/update]
Sluiten
tja, ik kan niets anders zeggen da ik erg weinig merk van updates 
rechtermuisknop werkt gewoon, en ik kan me niet voorstellen dat Android niet zou willen dat er links verspreid worden
rechtermuisknop werkt gewoon, en ik kan me niet voorstellen dat Android niet zou willen dat er links verspreid worden
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Er zijn de laatste tijd geen updates geweest. In de planning staat een grote update met een aantal nieuwe functies die een hoop verschillende ergenissen weg zullen nemen als het goed is.. 
Tijd van nieuwe update is niet bekend.
Tijd van nieuwe update is niet bekend.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tijd van nieuwe update is niet bekend. [/quote]Waarom verbaasd mij dat niet?
Pagina: 1