Toon posts:

ABN OfficeNet onder Wingate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een netwerk bij ons draait wingate als proxyserver. We hebben MxStream als verbinding met internet. Heeft iemand een idee hoe het ABN OfficeNet plus of OfficeNet extra pakket een verbinding kan maken met de bank dmv Wingate? Het standaard mailtje dat je van de helpdesk toegestuurd krijgt werkt niet, en ook met de helpdesk van ABN kwamen we er niet uit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Om welke poorten gaat het? De helpdesk zou dat toch echt moeten weten, verder kan je het deels ook zien met bijv. netstat als je een rechtstreekse verbinding hebt.

Ik denk dat dit trouwens beter past in Network Troubleshooting en verplaats je vraag dan ook :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
je kan wingate ook als NAT router configgen, elke applicatie die tcp/ip spreekt kan dan werken (in theorie)

om welke wingate versie gaat het? (niet alle wingate versies ondersteunen het)

A wise man's life is based around fuck you

• luckyme_
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij probeert te connecten aan poort 20 en 21. (Jawel, ftp...)

Verwijderd

Topicstarter
We hebben versie 4.4.2 en 4.5.1.en 4.5.2 van Wingate geprobeerd. OfficeNet komt tot het instellen van de verbinding, maar bij controleren van de verbinding gaat het fout.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 09:42 ]

• arjants
  • Niet online
Ik heb hezelfde gehad bij het configgen van en watchguard firewall.
Zij sturen je een email met de juiste poorten, volgens mij 20, 21, 162 en 164 als ik het nog goed heb.

Hier kun je de gegevens aanvragen. (faq vragen ABN..... :z )
http://www.abnamro.nl/fra...ren/officenet/proxyserver

[ Voor 7% gewijzigd door arjants op 17-12-2002 09:51 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• arjants
  • Niet online
Dubbelpost (net 5 min. wakker) sorry....

[ Voor 88% gewijzigd door arjants op 17-12-2002 09:49 . Reden: dubbelpost ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Topicstarter
Deze gegevens hebben we al aangevraagd bij ABN, alleen krijgen we het alleen niet goed werkend geconfigureerd in Wingate. We hebben de juiste poorten ook toegevoegd in Wingate. Dit helpt ook niet. Ook hebben we het bestand 'telecom.ini' al meerdere malen aangepast met de poorten die de helpdesk van ABN adviseerd. ABN kon ons niet verder helpen, omdat geen van hun medewerkers iets wist van Wingate.

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Ikzelf heb de poorten ik dacht 42 en 63 ofzo in telecom.ini verandert in beide poort 21.
Wel een iets andere setup, maar ik kreeg het anders ook niet voorelkaar.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Pagina: 1