OMFG, is dat een trent om topics te openen om topics te vinden? 3e vandaag!!
erg zinvolle reactie, maar als ik een nieuw topic open wordt ik verbannen omdat er al 100 over zijn, kan ze alleen niet vinden bij de search... geeft helemaal geen results... 0 noppes zero nonesdomburg schreef op 16 December 2002 @ 17:53:
Maak je niet zo druksdomburg schreef op 16 December 2002 @ 17:53:
Zoek eens op intel en amd, er zullen er veel met een slotje zijn omdat ze nogal flame gevoelig zijn.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
sdomburg schreef op 16 december 2002 @ 17:53:
En waarom denk jij dat er een slotje op komt? Omdat je anders door de bomen het bos niet meer ziet en je elke dag hetzelfde voorbij ziet komen. En na de 3e keer een topiczoek topic te zien wordt je daar ook strontziek van. Nu heb je juist weer topicvervuiling, eerst door topcis die al x keer eerder langs zijn geweest, en nu vanwege topiczoek topics. Jeez...Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 17:55:
[...]
erg zinvolle reactie, maar als ik een nieuw topic open wordt ik verbannen omdat er al 100 over zijn, kan ze alleen niet vinden bij de search... geeft helemaal geen results... 0 noppes zero none
Argh was edit van mijn eerste post, foutje
1 Keerr ok, maar 3x op een middag is wel erg veel. Zie ook bovenstaande. Ik vind persoonlijk dat het tijd wordt voor een sticky hierover.FastBunny schreef op 16 December 2002 @ 17:58:
[...]
Maak je niet zo druk
Zoek eens op intel en amd, er zullen er veel met een slotje zijn omdat ze nogal flame gevoelig zijn.
edit zoveel:
Omega Search op Intel vs AMD
Je hebt heel goed gezocht hoor
Brakke search dit en dat, maar ondertussen niet eens Omega search gebruiken!
Check bovenstaande...Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 18:05:
ik heb gezocht op amd en intel, zelfs apart en er komt niets uit, een of andere wazige topic uit general maar slaat nergens op dat result... weet ook niet hoezo het niet werkt, ik post niet zomaar deze vraag... heb ze al manual door gekeken en de faq's... nix...
en hoezo manual?
[ Voor 50% gewijzigd door sdomburg op 16-12-2002 18:07 ]
ik heb gezocht op amd en intel, zelfs apart en er komt niets uit, een of andere wazige topic uit general maar slaat nergens op dat result... weet ook niet hoezo het niet werkt, ik post niet zomaar deze vraag... heb ze al manual door gekeken en de faq's... nix...
Ik denk dat je gelijk hebt, kan ook niks vinden.
Iets wat er een beetje op lijkt:
Voordeel AMD
Geeft genoeg aanleiding om bij een nieuw systeem voor Intel te kiezen
Iets wat er een beetje op lijkt:
Voordeel AMD
Geeft genoeg aanleiding om bij een nieuw systeem voor Intel te kiezen
En hier heb je een meer recente: Voordeel AMD Ik weet dat de search nogal.... eh, zuigt, maar de Omega search daarentegen doet 't prima
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()