Toon posts:

Animo Check Mini Radio Grafisch Bestuurbare Auto's

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kreeg vorige week een mailtje van een bedrijf met deze aanbieding mini radio grafisch bestuurbare auto's toen dacht ik is het niet iets voor een ;) inkoopaktie ik heb vandaag het bedrijf opgebeld voor meer informatie over de auto's maar die hadden zijn niet zij konden mij aleen vertellen dat er 8 verschillende soorten auto's zijn per doos van 12 of 48 en dat de autotjes in de zelfde fabriek gemaakt word dan de echte Bensu's hieronder heeft u meer informatie over de prijs van het bedrijf en de verzendkosten tot mijn huis en een foto met 4 auto's van de andere 4 auto's heb ik geen foto of informatie als er genoeg animo voor is dan begin ik met de inkoopaktie maar dan moet ik wel eerst even toestemingvraagen aan de baas van dit forum :P
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/meijer81/auto.jpg
MINI RADIO GRAFISCH BESTUURBARE AUTO`S

DEZE ZIJN SLECHTS ENKELE CM`S GROOT, MET DRAADLOZE AFSTANDBEDIENING, EN OPLAADBAAR.
VERPAKT IN EEN EXCLUSIEVE PLEXIGLAS KOKER.
DIVERSE MODELLEN LEVERBAAR.
VERPAKT PER 48 IN EEN OVERDOOS, EN PER 12 IN EEN BINNEN DOOS.
PRIJS PER STUK €. 6,75.
ALLE PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW. EN EVENTUEEL VERZENDKOSTEN
De verzendkosten zijn van het bedrijf naar mijn huis in amsterdam Euro. 11,- per zending + Euro 0,60 per kilo. Pallet bezorging kost Euro 62,50 per pallet.
Prijswijzigingen onder voorbehoud.
en dan komt er nog bij de verzendkosten van mijn huis naar jou huis

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand bij ons op school heeft er zo 1, iig zelfde afstandbediening... Kan wel eens vragen waar hij die vandaag heeft en wat hij heeft betaald :)

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
gebruik effe wat leestekens...

enne leuke dingetjes

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben zeker geinteresseerd mits ze niet boven de € 10,- uitkomen met verzendkosten dan wil ik er wel 2 hebben en kan ik elke avond een wedstrijdje doen om de afwas.

Invoegen doe je zo!

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Van dit merk zijn er meen ik veel verschillende. Zelf heb ik 5 benshu's, foto's daarvan zijn te vinden op http://www.micro-cars.nl

Er zijn 3 verschillende frequenties, iets waar je dus wel rekening mee moet houden. Overigens is dit merk wat jij hier aangeeft (en die ik ook heb) over het algemeen wat minder geschikt om te modden dan de Bitchar-G, de originele microcar... Daarvoor zijn extra (zacht, medium, harde) banden te krijgen, andere tandwielen motoren etc ;)

edit:
Overigens waren ze laatst te koop op de grote markt in rotterdam (zaterdag) voor 10 euro.. als je er meer kocht nog goedkoper.. dus je kan je afvragen of je de moeite wilt doen om zoveel van die dingen te bestellen...

[ Voor 21% gewijzigd door THW Mark op 16-12-2002 17:46 ]

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 17:57
En wat als er een defect is ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
dingen zijn wel lekker cheap maybe iets voor een snelle inkoop actie :?

wil er zelf denk dan ook wel 4...

heb je een site van dat bedrijf of adres ??

[ Voor 19% gewijzigd door _MaLa_ op 16-12-2002 19:45 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Tijdelijk gesloten voor overleg.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.