Toon posts:

[BBned] ombouwen tel.centrales, alleen zakelijk potentieel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net als velen onder ons een inwoner van een kleinere gemeente, met als nadeel dat ADSL niet vanzelf sprekend wordt uitgerold over "onze" telefooncentrales. Echter per K1 2003 wordt binnen onze gemeente 1 van de 3 centrales beschikbaar gemaakt door KPN.

De gemeente heeft zich inmiddels als coördinator opgeworpen om de andere centrales ook beschikbaar gemaakt te krijgen. Hiervoor hebben ze gesproken met KPN en BBned.

Beide bedrijven hebben uitleg gegeven over de wensen/eisen die ze hebben voor het ombouwen van de andere centrales. Hetgeen mij opviel was dat BBned hun commercieel potentieel alleen berekend uit de mogelijke zakelijke aansluitingen en de particuliere markt helemaal links laat liggen.

Ik kan hierover echter niets vinden op hun internetsite, heeft iemand hier concretere informatie over?

Ook ben ik benieuwd of iemand concrete voorbeelden heeft, waarbij ze het particuliere potentieel toch ook hebben laten meewegen in hun besluit om centrales om te bouwen en wat hiervoor de criteria en randvoorwaarden waren.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36

slaay

Natuurbeleven.com

BBned = minimaal 200 abonnees of een investering met ee groot aantal abonnees
KPN = minimaal 300 abonnees

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Het beleid van BBned snap ik zowieso al niet meer. Er gaan overigens geruchten over financiele problemen, ondanks dat telecom italia als investeerder aanwezig is.

Verwijderd

Topicstarter
slaay schreef op 16 December 2002 @ 18:58:
BBned = minimaal 200 abonnees of een investering met ee groot aantal abonnees
KPN = minimaal 300 abonnees
hetgeen ik weet van KPN is dat ze willen werken volgens een voorfinanciering, nu een x bedrag betalen en na 3 jaar terug krijgen mits er 300 of meer abonnementen lopen. Per abonnement minder wordt een gedeelte minder betaald.

Het aantal wat je noemt van BBned weet ik niets van, heb je hier meer concrete informatie over? Hoe dit precies bekeken moet worden?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 19:05:
Het beleid van BBned snap ik zowieso al niet meer. Er gaan overigens geruchten over financiele problemen, ondanks dat telecom italia als investeerder aanwezig is.
Waar kan ik iets over deze geruchten lezen?

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36

slaay

Natuurbeleven.com

Mail me ff op info@ikwilbreedband.nl, ik heb voor Sevenum al alle mogelijkheden bekeken. Mogelijk dat ik wat voor jou kan betekenen!

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1