[AD] Naar AD toe, hoe lokale profielen migreren

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 14:39
He, onze huidige situatie is als volgt:

3 Servers (Windows 2000 Server)
20 Clients (Windows XP/2K Prof/NT4 WS/98)

Er wordt niet aangelogd op een server, meeste mensen loggen lokaal aan als administrator.
Wij willen hiervan graag een domein maken met Active Directory. Het installeren van de Active Directory is geen probleem. Het probleem is de lokale profielen. Iedereen heeft alles lokaal in een profiel staan maar zo gauw ze op het domein gaan aanloggen krijgen ze een nieuw/leeg profiel. Is het mogelijk om de oude profielen te migreren naar het nieuwe profiel?? Misschien door ze er gewoon overheen te kopieren? Of iets anders??

Hail to the king baby!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

Een profile is te exporteren naar een andere dir (nt/2000/xp). Even zoeken bij eigenschappen van deze computer

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• urk_forever
Heb ik gevonden. Kan ik dan gewoon als bv Administrator inloggen en het kopieren naar het nieuwe domeinprofiel??

Hail to the king baby!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

urk_forever schreef op 16 December 2002 @ 16:52:
Heb ik gevonden. Kan ik dan gewoon als bv Administrator inloggen en het kopieren naar het nieuwe domeinprofiel??
Yup

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• urk_forever
En dan neemt ie ook alle instellingen mee en dat werkt meteen?

Hail to the king baby!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

In theorie wel ja - voor zover het in het profiel staat en in het register onder current user :P

Ik heb trouwens voor de grap even lopen [google=copy profile site:microsoft.com] en kom heel veel tegen, zoals Roaming Profile Creation in Windows Using the "Copy To" Command (Q243420) :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1