Toon posts:

CPU usage in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals mijn meeste topics snel gesloten worden heb ik deze keer van te voren gezocht naar andere topics en geen gevonden.

Ik heb een leuke compu AMD2000+ 266MHZ, Geforce Ti4200, 512 MB ram PC2700 en een Abit KX7-333 RAID. Nu heb ik onlangs eindelijk Windows XP geinstalleerd. Het werkt allemaal goed op het feit dat het soms wat traag is met openen van proggies. Als ik de windows task manager (met ctrl-alt-del) open dan zie ik dat mijn CPU ongeveer altijd voor 100% wordt gebruikt en dat komt voornamelijk door EXPLORER.EXE (en niet door IEXPLORER.EXE). IK denk dat dit het probleem is van de vertraging. Is dit zo :? en zo ja, wat kan ik er aan doen :*)

Alvast bedankt _/-\o_

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hmm, heb ik ook wel eens gehad en als je dat dan afsloot ging je taakbalk weg :P Geen problemo -> opnieuw explorer.exe starten en alles ging weer snel :P Dit probleem was na het upgraden naar het nieuwste sp bij mij weg.... misschien helpt het bij jou ook?

Just a guess ;)

Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus even een herhaling: Jij denkt dat het updaten naar een nieuwere SP van XP zou dit kunnen verhelpen ??

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij mij hielp het iig :) Alleen nu ik er over nadenk, ik heb toen gelijk alle updates gedaan en daarna er nooit meer last van gehad

kort daarna overgestapt op linux, en daar er ook nooit last van gehad maar das offtopic ;)

Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden

Verwijderd

Topicstarter
prima dan ga ik die maar eens proberen te downloaden :)