Matrox G-400 Dual

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik heb dus tijdje leden een matrox kocht en was dus wel benieuwd naar de mogelijkheden van dat dual-head gebeuren.... Nou krijg ik 'm dus onder GEEN beding naar m'n tv GVD
Iemand een beetje knappe uitleg voor me?!
Thnx in advance....

---------------------------------------------
If the girl keeps screaming, just kick harder!!... DUH

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

handleiding doorlezen...:)
dan moet ie het echt wel doen.

.........www.raketje.com....................soon.....

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
ja ik ben niet van gisteren he!....
Heb alles doorgelezen de hele geile help van matroxsite zelf maar mocht niet baten.
Ik wil gewoon knap tv-out dus zegmaar benutten wat wel met mijn v3800 lukt maar met deze matrox dus niet!!

Verwijderd

wil je weten?
Je krijgt er een kabeltje bij, s-VHS en VHS, en dan neem je bijvoorbeeld VHS (gele kabel)koop je een paar mtr VHS kabel, die douw je in een gele input op je tv en dan AV select...
en werkt :))

Heb je wel een tv? :))))))))

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Afbeeldingslocatie: http://gemeente.nl.fortunecity.com/euro/345/g400.jpg

Als je deze instelling gebruikt moet het werken...

• RdamRobin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05-2025
Ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen, maar goed. ik neem aan dat je film wilt kijken op de tv (doe ik ook) gebruik dan eerst de gele kabel (composiet ipv de svhs) sommige vcr/tv's hebbe ff moeite met svhs. Dan
eigenschappen van beeldscherm---->advanced----> tabblad dualhead----> dualhead clone/dvdmax, or zoom
use dualhead dvdmax aanvinken
en klaar!

Verwijderd

Met DVDMAX kan je helaas geen DIVX op TV checke, dan moet je de CLONE functie gebruiken en de film in fullscreen afspelen :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
Cyber: naja, niet? d8 t wel..
ikke heb DVDMAX hier enabled, en divx gaat prima op de tv (zowel WMP6.4 als 7)

Alleen zodra je divxjes beetje te hoge resolutie is (720x....) dan willie nie, dan heb je idd clone optie erbij nodig.

Overigens, DVDmax is eik nix anders dan een een uitgang waar ie een overlay van je beeld in pakt.. Aangezien wmp je beelt via overlay richting je vga kaart tankt werkt dat bij elk formaat.. dus ook SMR en ASF om maar wat te noemen..

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:00

Nicap

Tsssk....

Dat DivX soms niet via de TV-out wil komt omdat het eerste getal van de resolutie niet deelbaar is door 32. Dus de 720 resolutie van DivX wil niet. Het probleem ligt in de overlay, die word in die resolutie niet hardwarematig ondersteund dan. dus moet dat softwarematig en dat kost rekenkracht.

Verwijderd

kan die tulp-stekker ook een meter of 15 zijn (ivm afstand tussen comp + tv)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:00

Nicap

Tsssk....

de kabel wel, de stekker denk ik niet.
Maar je kan zelf ook een andere kabel in elkaar flansen. Een RGB-kabel, dan heb je de beste kwaliteit. Zie http://www.rendo.dekooi.nl/~verbij/g400.htm
deze werkt alleen op de Matrox G400 trouwens.

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Maar hij werkt wel verdraait goed! zelf ook gedaan, en voor f12,50 heb je superbeeld!
Pagina: 1