Ik ben sinds 2 weken de gelukkige eigenaar van een Hercules Fortissimo III. Maar als ik nu een mp3tje afspeel, of een cd luister, komt t geluid enkel uit de 2 frontspeakers, en ik wil ze ook uit de andere 6 speakers horen! Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Ik ben sinds 2 weken de gelukkige eigenaar van een Hercules Fortissimo III.
Nou heb je toch al 2 weken de tijd gehad het bij te werkenChaintech 6ATA2 | PIII 500@585 | 320 MB SD-RAM | Seagate 20 GB 7200 rpm | Asus V7700 GTS 32mb Pure | Creative SB Live! Player 1024 | 16x 48x DVD-ROM | Lite-On 16x10x40 | Digidoc 5
Ontopic:
Geen idee, sorry.
edit//
Oke, nu issie goed
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 16:22 ]
je gaat toch niet een mp3 uit acht speakers beluisteren? 
luister ze gewoon stereo.
je acht speakertjes moet je alleen gebruiken met een film met dts-es dts-ex geluidspoor.
je acht speakertjes moet je alleen gebruiken met een film met dts-es dts-ex geluidspoor.
Waarom zou je een stereo signaal niet uit 8 speakers mogen horen als deze speakers (buiten de subwoofer) allemaal hetzelfde zijn?Dnc1n schreef op 16 december 2002 @ 17:12:
je gaat toch niet een mp3 uit acht speakers beluisteren?
we hebben beneden in de huiskamer ook een 7.1 opstelling staan (maar dan met IETS betere spulletjes...), en daar kan je kiezen of je stereo of 7 kanaals stereo wilt (ja, en nog 20 andere instellingen, maar die laat ik ff weg...). Stereo is uiteraard mooi, maar 7 kanaals stereo is nog mooier! daarom wil ik dat ook op m'n kamer! Maar heeft iemand een idee?
Problemen met de SBlive/Audigy (speakers,drivers)
Die info geldt ook voor jou.
Hoe je het kan aanzetten kan je vinden in de help of door even te googlen.
Die info geldt ook voor jou.
Hoe je het kan aanzetten kan je vinden in de help of door even te googlen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()