Weet iemand van het bestaan van een pure AC3 decoder die aangesloten kan worden op de dig out van de SB LIVE (5.1)? Dus een decoder emt een digital (5.1) in en 6 analoge uitgangen die naar de eindversterkers gaan.
Verwijderd
www.dolby.nl 
Het is maar net hoeveel je bereid bent er voor uit te geven. Beetje betaalbaar is b.v. die van dat setje van VideoLogic...daarna neem je een grote stap naar de seperates...
Je komt dan uit bij de duurdere preamp/processors....denk aan Rotel of zoiets dergelijks...
Maareh...deed de SB Live 5.1 dit niet?
Het is maar net hoeveel je bereid bent er voor uit te geven. Beetje betaalbaar is b.v. die van dat setje van VideoLogic...daarna neem je een grote stap naar de seperates...
Je komt dan uit bij de duurdere preamp/processors....denk aan Rotel of zoiets dergelijks...
Maareh...deed de SB Live 5.1 dit niet?
Je kan wel losse processors kopen, maar die zijn extreem duur (zelfde situatie als bij losse preamp wat dit overigens ook is)! Losse AC3 decoders zijn er denk ik ook wel, maar ik weet het niet zeker. Wat ik me nou afvraag, zou die decoding niet softwarematig kunnen?
Jag
Jag
Ik weet idd wel het losse componenten verhaal.
De SBlive geeft het 5.1 signaal via de dig-out, dus je hebt alsnog een deconder nodig om er 6 analoge kanalen van te maken. Softwarematig kan vast wel... maar je hebt nog steeds die 6 analoge kanalen nodig. Misschien zijn er andere oplossingen? Ja goed, die philips 5.1 kaart
ff kijken of die lekker is
De SBlive geeft het 5.1 signaal via de dig-out, dus je hebt alsnog een deconder nodig om er 6 analoge kanalen van te maken. Softwarematig kan vast wel... maar je hebt nog steeds die 6 analoge kanalen nodig. Misschien zijn er andere oplossingen? Ja goed, die philips 5.1 kaart
Pagina: 1