O.Oh..bad packet acknowledgement??

Pagina: 1
Acties:

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Ik krijg tijdens de flush deze melding:
FlushRC5::Bad packet acknowledgement. (0.168)

Ik heb ongeveer 27.000 blokkies klaar voor de MF, maar loopt ie nou nog wel door? Zie nl niks veranderen aan 't scherm.

't enige dat ik me kan indenken waarom die melding komt is omdat ik een keer de beta core voor een athlon heb geprobeerd. Waarschijnlijk zijn die 500 blokken in de buff-out file terecht gekomen.

Iemand een idee of de flush nog wel doorloopt op de achtergrond maar dat zolang die 500 'beta' pakketten niet voorbij zijn gekomen dat ie deze melding blijft geven?

specs | 3360wP met SE3000

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik kreeg net dezelfde melding tijdens het flushen, hij is bij mij gewoon door gegaan.
Vanmiddag flush ik het hele zakie nog een keer.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
-Update-

Heb net koetje even gestopt en gestart, flushte weer stukkie door voorat hij andere melding gaf:
FlushRC5: Unable to send packet (-1.168).
Dnet begon toen weer te kraken, heb weer de flush opgestart en die loopt nu weer.
Ben benieuwd hoelang. Ik ben bang dat ik de hele tijd erbij moet blijven om e zorgen dat alles vandaag de deur uit gaat.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

FlushRC5::Bad packet acknowledgement. (0.168)
is meestal slechte of trage lijn...
keyserver achter Casema of zo?

Join TeamBVD!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Elteor,

Jij had dit dus ook? Heb je gewoon gewacht en is ie zelfs opeens weer verder gegaan of moest je 'm handmatig starten?

Wat gebeurt er trouwens als er inderdaad 500 packeten van de beta versie tussenzittten? Die moeten toch ook geflusht worden naar dnet? Ze zullen alleen niet meetellen voor de stats, maar dat maakt zit zoveel uit. Ik zit toch boven het aantal blokkies dacht ik dacht te halen ;)

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Blimmel,

Jij bent ook alwetend he? ;) Ja, KaasHema modempje. Ik ga niet de PTT spekken door 23Mb over de normale 56k6 modem te sturen. Nu kan ik tenminste ook nog bellen :)

Als die melding komt, dan gewoon afwachten tot ie weer verder gaat? Ik zat 15minuten te wachten maar er gebeurede nix. Vreemd he?

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik moest hem handmatig weer starten (flushen staat uit bij mij). Hij heeft 3 maal de melding gegeven, daarna heeft hij een 25 minuten (24.000 WU's, 56k6)lang de rest achterelkaar gelushed.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
als ie dat zegt gewoon direct weer op flush drukke, ik heb ook casema en bij de vorige megaflush was het precies hetzelfde gedonder. Toen duurde het 8 uur ofzo voordat ik 15000 wu verstuurd had
Pagina: 1