Heel vreemd, als ik inlog bij gathering.tweakers.net ben ik niet ingelogged bij got.tweakers.net, en als ik inlog ben got.tweakers.net dan ben ik niet ingeloggen bij gathering.tweakers.net. Hoe zit dit?
komt omdat het cookie gezet wordt door gathering geloof ik
het cookie wordt gezet op het subdomein waar je inlogt geloof ik
het cookie wordt gezet op het subdomein waar je inlogt geloof ik
[ Voor 40% gewijzigd door Erkens op 16-12-2002 15:47 ]
Verwijderd
Dat zijn twee verschillende sites, met verschillende passwords en login namen (nog).
Je moet je voor elk apart inschrijven.
Pardon?Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 15:47:
Dat zijn twee verschillende sites, met verschillende passwords en login namen (nog).
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
k d8 omdat t cookie op domain name gaat
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Ik denk dat Rubenski zich vergist met www.tweakers.net en got.tweakers.net. got.tweakers.net is gewoon een kortere URL voor gathering.tweakers.net
Je kan koekjes niet meenemen naar een ander domein, wees blij.
Anders kon een koekie van www.ikbeneenviezesite.com uitgelezen worden door members.home.nl/~ikbeneenviezescriptkiddie/ik_ga/inde_HK_posten_dat_je_lid_bent_van_pr0nsites.html en dat zou lullige consequenties kunnen hebben
Anders kon een koekie van www.ikbeneenviezesite.com uitgelezen worden door members.home.nl/~ikbeneenviezescriptkiddie/ik_ga/inde_HK_posten_dat_je_lid_bent_van_pr0nsites.html en dat zou lullige consequenties kunnen hebben
[ Voor 7% gewijzigd door m-m op 16-12-2002 15:50 . Reden: argh @ react ]
idd, het komt door het zetten van het cookie, dat gebeurt op een specifiek domein. de frontpage kan die niet eens uitlezen...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Ow ups, idd, vergissing.Compubiter schreef op 16 december 2002 @ 15:48:
[...]
Ik denk dat Rubenski zich vergist met www.tweakers.net en got.tweakers.net. got.tweakers.net is gewoon een kortere URL voor gathering.tweakers.net.
Pagina: 1