Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
bbarten81, je kunt 'm niet zelf verplaatsen
[ Voor 42% gewijzigd door M@NIC op 16-12-2002 15:37 ]
Verwijderd
http://securityresponse.s...bear@mm.removal.tool.html
en de tool : http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxBgbear.exe
suc6
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
Ik heb de Bug bear removal tool al wel gedraaid, maar nog niet in de veilige modus. Ik probeer nu eerst maar even de Stinder. FF kijken of dat gaat werken. :-)
Dus ook de stigner in veilige modus draaien. Overigens heb ik met de stinger het bugbear virus ook niet volledig kunnen verwijderen. Dus pas daar een beetje mee op.
ehm...Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 18:07:
Volgens mij is Bugbear geeneens een virus!
nieuws: Gevaarlijk Bugbear virus op komst
nieuws: BugBear stoot Klez van de eerste plaats af
nieuws: Sophos noemt de top 10 virussen van dit jaar
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Tooltje moet het doen, misschien is er iets anders vreemds.. kun je niet een andere pc je gedeelde shares over het netwerk scannen. Let erop dat je geinfecteerde pc geen SCHRIJF rechten mag krijgen op de scannende pc
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Ik zou als ik jou was, niet zoeken op de pc die de melding geeft, maar op één van de andere pc's in het netwerk.
Ik heb het weleens gehad, dat ie 1 keer gedraaid had, en meteen daarna draaide ik hem nog een keer, en toen vond ie nog wat.
Wat ook kan is dat je 2 virussen hebt, en dat de één de andere afschermt.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem:
NortonAntiVirus geeft aan dat er in:
C:\windows\system32\spool\printers\00003.spl
(win xp pro)
het w32.bugbear@mm virus aanwezig is.
Norton kan dit NIET verwijderen.
Daarna heb ik de FXBugbear.exe gedownload en gestart...en deze kan hem NIET VINDEN.
Wat hier staat over Stinger, dit proggie kan hem WEL vinden...maar niet weghalen
iemand enig idee hoe ik dit er nu uitkrijg??
Verwijderd
ik zou beginnen met die even uit te zetten. tot je jou computer schoon hebt. (en dan eerst ook alle andere computer controleren voor je het weer aan zet)
ik zou ook eens een andere virus scanner proberen. met AVG 6.0 (free) heb ik bugbear al van ons schoolnetwerk afgehaalt.
www.grisoft.com
(avg en norton gaan samen op 1 pc maar moet je wel zorgen dat norton niet gestart word als windows op start.)
meestal gaat bugbear in de printerspool bestand zitten. (zoals je al had gezien)
fff zoeken naar de map printer of spool, en die leeg gooien.
(waarschijnlijk weet je dit al maar, zorg dat je windows ook zoekt in verborgen mappen, dit is in XP default niet het geval)
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
jij denkt aan die hoax met betrekking tot jdbmgr.exe en het teddybeer-icoontjeVerwijderd schreef op 16 December 2002 @ 18:07:
Volgens mij is Bugbear geeneens een virus!
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
En verder sluit ik het topic: reageren op statements uit 2002 heeft weinig zin
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 30-08-2003 12:01 . Reden: Rekenen? Moeilijk! ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()