Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Siemens C55 SMS trilfunctie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom stopt mijn siemens C55 niet met trillen als ik een inkomend SMSje heb? Pas als je de toetsenblokkering aan en dan weer uit zet (als hij al aan stond hoeft hij alleen nog maar uit) stopt hij met trillen. Is het mogelijk het zo in te stellen dat hij vanzelf stopt na een paar seconden? Want als ik niet bij mijn tel in de buurt ben blijft hij bij een inkomend bericht trillen tot de batterij leeg is! Is er niets in te stellen zodat hij na een paar tellen stopt met trillen?

Verwijderd

Raadpleeg de gebruiksaanwijzing :Y)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:01
mijn vriendin heeft hier ook last van en volgens mij is het een bug

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Topicstarter
staat nix over in de gebruiksaanwijzing... ik hoop dat het te fixen is!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
ik zou maar ff teruggaan naar de winkel. lijkt me niet helemaal normaal dat je de tel net zolang blijft trillen totdat de accu leeg is.

• Tooms
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 21:43
ik heb nergens last van, ik vind eerder dat de tril functie zuigt. Vaak zit hij in mijn broekzak en heb ik neit eens door dat ik gebeld wordt. Mijn vorige telefoon was dat beter geregeld, als ik toen gebeld werd had ik echt zoeits van WTF, wat is dat in mijn broekzak. Dat is een trilfunctie;)
Pagina: 1