Ik weet het, het is een van de meest voorkomende errors bij het gebruik van cgi-scripts (en ook één van de vaagste) maar ik kom er niet uit.
Het is namelijk zo dat ik sinds een paar dagen (na weken gedraaid te hebben zonder problemen en geen wijziging in de config) een 500 Internal server error krijg:
Het errorlog vermeldt het volgende:
Ik weet niet zeker waar het aan ligt, meestal krijg ik de error na gebruik van een webstatistieken perlscript (AWstats).
De enige manier om het weer aan de gang te krijgen is Apache te restarten, dan werkt alles weer prima.
Iemand een hint in welke richting ik moet zoeken?
Het is namelijk zo dat ik sinds een paar dagen (na weken gedraaid te hebben zonder problemen en geen wijziging in de config) een 500 Internal server error krijg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, no@blaat.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. |
Het errorlog vermeldt het volgende:
code:
1
2
| [Mon Dec 16 14:54:12 2002] [error] [client ***.***.***] couldn't spawn child process: d:/www/cgi-bin/webstats/awstats.pl |
Ik weet niet zeker waar het aan ligt, meestal krijg ik de error na gebruik van een webstatistieken perlscript (AWstats).
De enige manier om het weer aan de gang te krijgen is Apache te restarten, dan werkt alles weer prima.
Iemand een hint in welke richting ik moet zoeken?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 15:13 . Reden: verneuken van layout ]