Toon posts:

toetsenbord+muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het is nog maar een paar dagen als ik een spel speel of gewoon in windows wat zit te internetten ofzo dan reageert opeens de muis en toetsenbord niet meer. ik heb niks nieuws in mijn systeem hangen en hij werkt al 2 jaar ofzo dus ik zou et niet weten waar het aan ligt en hij loopt niet vast want als ik zit te chatten ofzo dan blijf ik wel gewoon zien wat diegene typt maar zelf kan ik niks. iemand hier een antwoord op? please help mij.
er wert al gezegd msichien een stekkertje los maar dat denk ik niet want als ik restart werkt et wel weer effentjes.

• Kunstgebit666
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-02-2022

Kunstgebit666

The devil has no toothbrush

Kun je misschien ff wat meer info geven??

Zoals: Wat voor muis en toetsenbord je hebt enzo...:P

[ Voor 43% gewijzigd door Kunstgebit666 op 16-12-2002 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
euh waarover heb een pentium 3 650mhz 128mb ram geforce4MX440 lochitek muisje safeway toetsenbord heeft al2 jaar gedraaid en nou opeens niet meer en hij loopt nie vast als ik in een spel zit draait et spel gewoon door alleen ik kan nie bewegen(en das nie echt handig in unreal 2k3) heb ok al met andere spellen geprobeerd precies etrzelfde en ok in windows. wat wil je nog meer weten?

• Kunstgebit666

Kunstgebit666

Naja, kijk het had bijvoorbeeld gekunt dat je een draadloos toetsenbord en een draadloze muis zou hebben en dat je daar gewoon nieuwe batterijen in zou moeten doen... altijd wel fijn als mensen er ff bijzetten met wat voor apparaat ze een probleem hebben, want misschien zijn er wel mensen die met die apparaten hetzelfde probleem hebben gehad, en dan heb je zo de oplossing. :>

Verwijderd

Topicstarter
oohh zo nou nee et zijn allebei gewoon met snoer welk et precies is weet ik ook nie alleen et merk weet ik logitech muis en safeway toetsenbord.

• Kunstgebit666

Kunstgebit666

De muis EN het toetsenbord doen het als dit gebeurd allebei tegelijk niet meer?? :?

Want dan lijkt het me iig sterk dat het aan de stekkertjes of kabeltjes ligt...

[ Voor 35% gewijzigd door Kunstgebit666 op 16-12-2002 14:09 ]

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Kijk eens in je kast, achter de aansluiting van de muis en het toetsenbord, kijk of misschien het hele paneel loszit of nog iets anders mis is B)

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Verwijderd

Topicstarter
ze doen et allebei tegelijk niet meet nee dat er iest los zit lijkt me niet maar ik zal effe kijken maar ik heb em nog maar 1x open gehad in 2 jaar en da was een maand geleden voor een andere videokaart erin te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
meestal is het trouwens wel in spelletjes zou et aan de videokaart kunnen liggen want die hek nog nie zo lang.?

Verwijderd

Topicstarter
PLEASE help mij ik wor er echt helemaal gek van.

Verwijderd

Kick je topic niet om de 50 minuten omhoog!!
Na 24 uur GEEN antwoord mag je je topic omhoog schoppen door middel van een antwoord.

Tja, als ik het zo lees kunnen het maar 2 dingen zijn...
1) je muis en toetsenbord zijn zo stoffig als de neten (de plugs naar je moederbord) en reageren daarom niet meer :+
2, wat het dus is, je moederbord is kapot, waardoor hij geen PS2 meer ondersteund :)
Tip? Koop een usb muis en toetsenbord :)

Aan je 3d-kaart kan het niet liggen, want dan zou het hele systeem moeten crashen...

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het al verholpen ik heb de nieuwe drivers gedownload en nou is ie al een tijdje nie vast gelopen maar ik blijf het wazig vinden heeft et 2 jaar gedaan en dan nou opeens nie meer. maar toch bedankt voor de hulp

Verwijderd

Topicstarter
ik DACHT dus dat et opgelost was maar helaas volgens mij heeft ie et nou helemaal begeven eerst kreeg ik allemaal wazige bewegingen net alsof ik gehackt werdt en nou doet ie NIKS meer is de enigste oplossing een nieuwe kopen of valt er nog wat van te maken?
Pagina: 1