Toon posts:

ADSL vergelijken

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje een tevreden Chello kabelinternetgebruiker te zijn geweest (wellicht één van de weinige) moeten we nu wegens een verhuizing overstappen naar ADSL.
Nu heb ik een tijdje op internet gekeken waar ik het goedkoopst ADSL kon aanvragen. Nu zijn er allerlei acties met ADSL Lite (Wanadoo, Zonnet e.d.) Zijn er mensen die hier al gebruik van maken en wat zijn hun ervaringen. (qua snelheid up/down, is het stabiel?)
Voor mij is pure snelheid niet echt van belang, het gaat mij puur om telefoontikken tegen te gaan.
Zo op het eerste gezicht komt Wanadoo voor mij het beste uit de bus.

Ook ben ik een tijdje op zoek geweest naar een actuele prijs(/kwaliteit)vergelijking van de verschillende ADSL (Lite) aanbieders, een goede lijst heb ik echter niet kunnen vinden.
Zijn er mensen met URL’s waar ik deze kan vinden.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

aKra

Intentionally left blank.

Het is net zo stabiel als de snellere varianten, persoonlijk zou ik voor de extra's gaan want de providers zijn bijna het zelfde...

http://www.adslmetacrawler.com is de enige site die ik ken.

[ Voor 22% gewijzigd door aKra op 16-12-2002 13:26 ]

Intentionally left blank.

Verwijderd

Topicstarter
aKra schreef op 16 december 2002 @ 13:26:
Het is net zo stabiel als de snellere varianten, persoonlijk zou ik voor de extra's gaan want de providers zijn bijna het zelfde...

http://www.adslmetacrawler.com is de enige site die ik ken.
Wat bedoel je met "Extra's"

Verwijderd

of www.internetten.nl daar kun je ook het 1 en ander bekijken

Verwijderd

www.speedtest.nl kun je vergelijken met prijs en snelheid en op postcode kijken wat er in de buurt zit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 14:06:
www.speedtest.nl kun je vergelijken met prijs en snelheid en op postcode kijken wat er in de buurt zit
Het addertje onder het gras bij Wanadoo is een datalimiet van 1024 MB (1 GigaByte) per maand, er wordt gemakshalve niet verteld hoeveel de extra kosten zijn als men deze grens overschrijdt. Mij persoonlijk lijkt 1 Gigabyte niet echt veel Voor het abbo van Zonnet betaal je een paar euro meer per mnd maar deze heeft geen datalimiet.

Zijn er mensen die gebruik maken maken van één van beide abbo's

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:13
Een tijd geleden had Zwahiel een hele site gemaakt waar je alle (goede) ADSL aanbieders kon vergelijken. Deze site heeft hij toen offline gehaald, maar nooit meer up-to-date en online gebracht jammergenoeg.

Hierbij dus een oproep aan hem om dat alsnog een keertje te doen, ik zou er iig erg bij gebaat zijn, net als de topicstarter :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Er zijn gennoeg vergelijkings sites.

En met de GoT search is ook zat te vinden :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.