been there . . .(c)
en ik ben het niet met je stelling eens, maar hij mag wmb wel zichtbaar (dus minimaal op 1) blijven
en ik ben het niet met je stelling eens, maar hij mag wmb wel zichtbaar (dus minimaal op 1) blijven
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Gaat het aantal punten dat je haalt dan altijd om de waarheid van je post? Er is in dit geval een discussie gaande waarin zoals je zelf al aangeeft meerdere meningen mogelijkzijn. Een echte waarheid is dus volgens mij nog niet gevonden. Ik denk dat je in deze discussie alle posts die met nieuwe argumenten komen punten mag geven ongeacht welke mening ze vertegenwoordigen.
Ik heb even wat pluspuntjes uitgedeeld, zodat alles weer op 1 staat. Over of je informatie nou kunt stelen of niet zijn reeds boekenkasten vol geschreven, het hier nogmaals voeren van die discussie lijkt me zinloos.
Nee, maar het weegt imo wel behoorlijk mee.Gaat het aantal punten dat je haalt dan altijd om de waarheid van je post?
Meerdere _meningen_ zijn altijd mogelijk, en mogen ook niet weggemodereerd worden, een foutieve stelling als de heilige waarheid poneren is wmb wel riskant omdat je daarmee verkeerde info verstrekt.Er is in dit geval een discussie gaande waarin zoals je zelf al aangeeft meerdere meningen mogelijkzijn.
Een goede discussie levert vaak een uitgebreide bron van informatie waar de juistheid wel uitgefilterd zou moeten kunnen worden door degenen die daar naar zoeken.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Diefstal van informatie kan ook via kopieën gedaan worden.
Stel je voor dat iemand in breekt in een kantoor, een floppy in de pc stopt, en daar (geheime) informatie op kopie-eert:), is dat toch ook diefstal?
Stel je voor dat iemand in breekt in een kantoor, een floppy in de pc stopt, en daar (geheime) informatie op kopie-eert:), is dat toch ook diefstal?
[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 16-12-2002 15:41 ]
Pagina: 1