[Nieuwe draad] Aandachtspuntje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
In deze draad heb ik zonet (zeer kort na het verschijnen van deze draad) deze reactie gepost.

Dit heeft nu al een hele discussie teweeg gebracht en ik ben er stellig van overtuigd dat ik gelijk heb. Dit terzijde vind ik het heel belangrijk dat alle posts zichtbaar blijven. Dit is op het moment niet zo omdat iemand met een andere mening het nodig vond om mij omlaag te modden.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

been there . . .(c)

en ik ben het niet met je stelling eens, maar hij mag wmb wel zichtbaar (dus minimaal op 1) blijven

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Gaat het aantal punten dat je haalt dan altijd om de waarheid van je post? Er is in dit geval een discussie gaande waarin zoals je zelf al aangeeft meerdere meningen mogelijkzijn. Een echte waarheid is dus volgens mij nog niet gevonden. Ik denk dat je in deze discussie alle posts die met nieuwe argumenten komen punten mag geven ongeacht welke mening ze vertegenwoordigen.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb even wat pluspuntjes uitgedeeld, zodat alles weer op 1 staat. Over of je informatie nou kunt stelen of niet zijn reeds boekenkasten vol geschreven, het hier nogmaals voeren van die discussie lijkt me zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Gaat het aantal punten dat je haalt dan altijd om de waarheid van je post?
Nee, maar het weegt imo wel behoorlijk mee.
Er is in dit geval een discussie gaande waarin zoals je zelf al aangeeft meerdere meningen mogelijkzijn.
Meerdere _meningen_ zijn altijd mogelijk, en mogen ook niet weggemodereerd worden, een foutieve stelling als de heilige waarheid poneren is wmb wel riskant omdat je daarmee verkeerde info verstrekt.
Een goede discussie levert vaak een uitgebreide bron van informatie waar de juistheid wel uitgefilterd zou moeten kunnen worden door degenen die daar naar zoeken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 15:07
Diefstal van informatie kan ook via kopieën gedaan worden.
Stel je voor dat iemand in breekt in een kantoor, een floppy in de pc stopt, en daar (geheime) informatie op kopie-eert:), is dat toch ook diefstal?

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 16-12-2002 15:41 ]

Pagina: 1