Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[react] feat requests

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:57
Ik heb een aantal feature requests. Ik weet dat er meerdere topics over zijn, maar da's ondertussen zo versnipperd, dat ik er nog maar eentje open (om het overzichtelijk te houden :P)

*nohtml tag afschaffen
(het ding dient geen enkel nut en staat te pas en te onpas in quots, waardoor de quote niet goed lukt, als je niet donders goed oplet met het deleten van stukken tekst)

*modbreaks permanent maken.
Nu kunnen users na een modbreak hun eigen post weer editten. Ik meen dat dit al in de planning staat, maar het is best belangrijk, vandaar deze herhaling.

*Alle open SeM topics altijd laten zien.
Nu staat er een maximum aantal dagen van 2, meen ik. Dat betekend dat SeM topics uit het zicht verdwijnen. Mooier zou zijn als alle open topics standaard in beeld blijven.

*Overzicht van gestuurde pushmessages
PM's zijn handig, maar ophet moment vind ik de functionaliteit ervan nog iets te beperkt. Ze zouden nog handiger worden als je er iets meer mee kan:
=editten/deleten (voor als je je bedenkt)
=een overzicht opvragen van nog niet akkoord gegeven PM's
=een overzicht opvragen van door jou gestuurde PM's. (ik wijs nieuwe users die een overtredinkje begaan soms even op de faq. Dat zijn vaak dezelfde soort PM's. Het zou makkelijk zijn als ik een ouwe van me terug kon zoeken, om zo de tekst over te nemen)
=mogelijkheid een PM aan de notes toe te voegen (net als de mail gestuurd vanuit de admin) (of bij de notes te tonen)

That's it for now folks :)

[ Voor 1% gewijzigd door ACM op 16-12-2002 12:04 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb een kleine wijziging onderaan gemaakt ;) Bij de PM's tussen de notes enzo.

• Raymond
ACM schreef op 16 December 2002 @ 12:05:
Ik heb een kleine wijziging onderaan gemaakt ;) Bij de PM's tussen de notes enzo.

Boefje!!

nieuwe feat request:
*wijzigingen die door een ander dan de originele poster gedaan zijn ALTIJd laten zien
:P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

Lampje schreef op 16 december 2002 @ 12:01:
Ik heb een aantal feature requests. Ik weet dat er meerdere topics over zijn, maar da's ondertussen zo versnipperd, dat ik er nog maar eentje open (om het overzichtelijk te houden :P)
Doe dit svp in BUG, en niet hier aangezien ik hier vrijwel nooit ben.
*nohtml tag afschaffen
(het ding dient geen enkel nut en staat te pas en te onpas in quots, waardoor de quote niet goed lukt, als je niet donders goed oplet met het deleten van stukken tekst)
Als dat zo makkelijk was...
Het zal wel meer dan serieus aandacht krijgen in React v2, het hele html verhaal.
*modbreaks permanent maken.
Nu kunnen users na een modbreak hun eigen post weer editten. Ik meen dat dit al in de planning staat, maar het is best belangrijk, vandaar deze herhaling.
is idd al 'gequeued'
*Alle open SeM topics altijd laten zien.
Nu staat er een maximum aantal dagen van 2, meen ik. Dat betekend dat SeM topics uit het zicht verdwijnen. Mooier zou zijn als alle open topics standaard in beeld blijven.
dan zou er per forum een 'must appear' lijst moeten komen. Hm, dat is wel erg veel configuratie werk denk ik...
Wat vind de rest hiervan?
*Overzicht van gestuurde pushmessages
PM's zijn handig, maar ophet moment vind ik de functionaliteit ervan nog iets te beperkt. Ze zouden nog handiger worden als je er iets meer mee kan:
=editten/deleten (voor als je je bedenkt)
Een push is permanent, en kan niet gewijzigd worden, net zo min als een usernote. Verstuurd == verstuurd, er is ook geen origineel van je bericht verkrijgbaar zoals bij postings.
=een overzicht opvragen van nog niet akkoord gegeven PM's
Op basis van... ?
Je kunt nu PM's zien per user, wat wil je dan zien?
=een overzicht opvragen van door jou gestuurde PM's. (ik wijs nieuwe users die een overtredinkje begaan soms even op de faq. Dat zijn vaak dezelfde soort PM's. Het zou makkelijk zijn als ik een ouwe van me terug kon zoeken, om zo de tekst over te nemen)
Of heb je liever push-templates?
=mogelijkheid een PM aan de notes toe te voegen (net als de mail gestuurd vanuit de admin) (of bij de notes te tonen)
Deze discussie is al velen malen geweest, ik ga er niet nog een keer op in.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Lampje schreef op 16 december 2002 @ 12:09:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Boefje!!

nieuwe feat request:
*wijzigingen die door een ander dan de originele poster gedaan zijn ALTIJd laten zien
:P

Template-zaak. ACM ?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ok, naar BUG ermee

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Request:
Bij een mailtje via de admin een checkbox met de optie om de mail als pushmessage naar de user toe te sturen of iig een pushmessage dat ie mailtje heeft?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dan zul je op zijn minst if's moeten maken die && en || snappen, dus niet puur template zaak :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

Renegade schreef op 16 December 2002 @ 12:34:
Request:
Bij een mailtje via de admin een checkbox met de optie om de mail als pushmessage naar de user toe te sturen of iig een pushmessage dat ie mailtje heeft?

da's wel interessant... zal er ff mee spelen.
ACM schreef op 16 December 2002 @ 12:36:

[...]

Dan zul je op zijn minst if's moeten maken die && en || snappen, dus niet puur template zaak :)
ach, kwestie van een beetje nestelen?
zal eens kijken of dat 1-2-3 in te bouwen is.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
chem schreef op 16 December 2002 @ 12:27:
dan zou er per forum een 'must appear' lijst moeten komen. Hm, dat is wel erg veel configuratie werk denk ik...
Wat vind de rest hiervan?

Waarom niet gewoon SeM ipv 2 dagen 14 dagen weergeven (die setting onderaan) :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• chem

chem

Reist de wereld rond

blackd schreef op 16 december 2002 @ 12:42:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Waarom niet gewoon SeM ipv 2 dagen 14 dagen weergeven (die setting onderaan) :?

omdat je dan ook alle slotjes van de afgelopen 14 dagen ziet.
Wat er volgens mij bedoeld word, is dat naast 'sticky' ook alle 'open' topics in SeM altijd getoond worden.
Toch?

• Raymond
chem schreef op 16 december 2002 @ 12:27:
Als dat zo makkelijk was...
Het zal wel meer dan serieus aandacht krijgen in React v2, het hele html verhaal.
Kan'ie niet gewoon "uit"?
Da's alles wat ik wil: Dat die tag gewoon niet meer in quotes verschijnt. Wanneer het ding ooit wel nut krijgt, mag'ie wel weer aan.

Ik erger me gewoon echt aan die tag, ik kan een groot aantal quotes die ik post, weer editten omdat die k*t-tag de boel in de war loopt te schoppen.
Op basis van... ?
Je kunt nu PM's zien per user, wat wil je dan zien?

een overzicht van door mij verstuurde PM's, waar nog niet akkoord op is gegeven.
(kan wel bij dezelfde functie ingebakken worden, van het overzicht van alle door mij verstuurde PM's)

Een PM template functie is niet echt nodig. Als ik mijn ouwe door mezelf verstuurde PM's kan opvragen is dat al wel voldoende :)

• Raymond
chem schreef op 16 december 2002 @ 12:47:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Wat er volgens mij bedoeld word, is dat naast 'sticky' ook alle 'open' topics in SeM altijd getoond worden.
Toch?

Klopt.

Ik zet idd ook regelmatig het aantal dagen op 31, maar in SeM staan natuurlijk ontieglijk veel topics. Dat levert -denk ik- een onnodige load op (iig duurt het lang om te laden :) )

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
chem schreef op 16 December 2002 @ 12:47:
Hm, ja das minder
Toch?
[/nohtml]
Jep. Afaik wel.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• chem

chem

Reist de wereld rond

modbreaks @ 1.9

Pagina: 1