Toon posts:

[wanadoo] Opzeggen kabel abonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het opzeggen van zijn kabel abonnement bij wanadoo.
De volgende acties heb ik uitgevoerd.
Eind october een formulier opgestuurd naar diemen volgens hun opgaaf op de website.
Na 2 weken nog niets gehoord. Toen 45 minuten aan een betaallijn moeten hangen om het advies te krijgen dat het opzeggen op een adres in delft moet gebeuren en dat ik daar nogmaals alle formulieren naar toe moet sturen.
Aldus gehandeld, maar nu heb ik nog steeds niets gehoord bellen heeft blijkbaar geen zin.
:(

Verwijderd

Langs gaan ? :) werkt bij chello wel goed..

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-07 22:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Eind october een formulier opgestuurd naar diemen volgens hun opgaaf op de website.
Aangetekend doen.
En daarna als ze geld van je rekening afschrijven, naar de bank gaan en terugvordenen.
Bij automatische incasso kan dat, en bank heeft dat dan gewoon te doen.
Als reden geef je op, dat ze het onrechtmatig hebben afgeschreven.

In je brief stel je dus een einddatum, en vanaf die datum ook geen gebruik meer maken van je abbo.

Als wanadoo dan nog moeilijk doet, dreigen met dat je de consumentenbond erbij haalt en rechtshulp inschakelt.
Werkt geheid.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 12:07:
Langs gaan ? :) werkt bij chello wel goed..
Bij voorkeur met een bijl ja :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik heb ook mijn abbo opgezegd per 1 jan 2003, per aangetekende brief, maar heb ook nog steeds niks van ze gehoord, ik heb gelukkig die brief wel naar delft gestuurd
ik heb ook in de brief gevraagd waar ik mijn bruikleenmodem naar toe moet sturen, dus ik ben benieuwd hoe het in mijn situatie gaat lopen...

greetz Morpheus1982

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-07 14:28
hmm, heb destijds schriftelijk opgezegd bij de casema in delft. Ik kreeg een formulier retour waarmee ik het kabelmodem moest inleveren op het postkantoor, werd teruggestuurd. Was wel zo'n vreselijk demosding...

Verwijderd

pff geen ervaring mee, ik heb et wel maar das iets anders ;(

uhm ik zou langsgaan denk ik...

Verwijderd

heb per 1 mei opgezegd in delft, kreeg ook een formulier voor terugzenden modem, maar er werd in mei toch nog abbo geincasseerd. heb twee maanden moeten zeuren voor dat terug kwam en wacht nog steeds op de borg van het modem.

mijn email bij wanadoo werkt overigens ook nog steeds ;)
erg professionele lui daar in delft.

Verwijderd

nou ik heb dus nog steeds niks van casema gehoord, ondanks dat ik mijn brief aangetekend heb verstuurd naar Delft, inderdaad erg vage lui daar, maar bij planet zitten ook van die profs hoor, heb 2 jaar geleden mijn abbo daar opgezegd en kan nog steeds mijn e-mail gebruiken :*)

greetz Morpheus1982

Verwijderd

Topicstarter
Nou gisteren ben ik dus langs geweest staan er 2 bewakingsdienst personen voor de entree vragende wat ik wel kom doen Mijn abonnement opzeggen dus na wat heen en weer gepraat ging er een gelukkig naar binnen en kon ik aan de balie alsnog mijn abonnement opzeggen onder de vermelding dat men er alles aan zou doen het in orde te maken. Nu maar weer verder zien. Allen bedankt voor de adviezen.

Verwijderd

Wanadoo valt onder Euronet.

Zegt al genoeg.
We kregen bij bedrijven naar 1 jaar na opzegging nog steeds rekeningen e.d.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-08 11:54

Shuriken

Life is all about priorities

Stuur aangetekende brief. Waarschijnlijk op je een maand opzegtermijn. Vul daarna gelijk een stornering van je automatische incasso in.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Mijn ervaring is dat zoiets jarenlang (1999 tot nu) kan duren (bij Casema/Wanadoo).

Verwijderd

nou ik heb na 3 weken wachten toch eindelijk bericht gekregen dat alles rond was
kreeg gelijk de papieren om mijn modem terug te sturen, dat was alleen wel vlak na oud en nieuw, dus ik hoop dat hij op tijd bij hun binnen is...
anders kan ik weer gaan dokken
nou mooi niet dat ik dat ga doen dus...

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik wil het ook opzeggen, en het schijnt bij Wanadoo tegenwoordig online te kunnen. Heb zo snel ff de link niet, maar ik hoop wel dat ze er een beetje makkelijk mee zijn. De aanbieding van Demon is voor mij toch te mooi om op een kabelmodem te blijven hangen. Wel jammer, ik woon tegenover het Casema gebouw, dus het zou makkelijker zijn om die zooi meteen in te kunnen leveren.
Pagina: 1