Toon posts:

cooling dood

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn cpu fan even stil gehouden met een schroevendraaier en nu is een van die ventilatorvinnen kapot hij is volledig uit evenwicht en koelt niemer goed nu wou ik weten of ik gewoon die ventilatorvin er mag opplakken of dat ik beter een nieuwe cooling aanschaf.
kan iemand me een link geven naar de site van zalman? en welke is best?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 10:22

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 11:20:
ik heb mijn cpu fan even stil gehouden met een schroevendraaier en nu is een van die ventilatorvinnen kapot hij is volledig uit evenwicht en koelt niemer goed nu wou ik weten of ik gewoon die ventilatorvin er mag opplakken of dat ik beter een nieuwe cooling aanschaf.
Nieuwe cooler kopen is het beste
kan iemand me een link geven naar de site van zalman? en welke is best?
Check google en zoek 'ns hierow op got. Er is zat te vinden over welke cooler het beste is voor jou :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[google=zalman] en vergeet het maar om die vin er weer op te plakken: dat krijg je nooit meer goed uitgelijnd en in balans. Gewoon een nieuwe fan erop zetten.

I reject your reality, and substitute my own.

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:48
Zeker weten een nieuwe cooler kopen. Die dingen draaien zo ontiechelijk vaak per seconde dat het me niet verstandig lijkt zelf te gaan plakken. :D

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Erg slim hoor, met een schroevendraaier in een fan die 2000-5000 toeren per minuut draait... Dan haal je de connector toch ff los ofzo.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
zalman = relax...
zijn stil en werken goed... en de prijs valt ook nog super mee

beter dan een Termaltake 7+.... (stofzuiger's united ;) ) <-- no flame intented

http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm

Verwijderd

je kunt het altijd proberen om em er weer op te plakken, met secondelijm ofzo... maar een nieuw fannetje kost niet zo heel veel en is gemakkelijker erop te zetten dan dat lijmen is.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26
Nieuwe cooler kopen, welke?
Dat kan je met de search uitvinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.