Toon posts:

DVD RW

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de Philips DVDRW228, DVD Rewriter AT Intern te kopen voor Eur. 370. Heeft iemand hier ervaring mee ? Is het een goede prijs (hij is nieuw)?

Kan iemand me vertellen hoeveel lege DVD's kosten in de winkel? En waar ik die zoal kan kopen ? In wat voor DVD-spelers kan deze zoal (ik had zoiets gehoord dat het niet met iedere compatible is)?

- Robert

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dat kan je makkelijk opzoeken

de dvd's zijn in elke betere winkel te krijgen

en verder ff kijken op philips.nl oid :)

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

www.tweakers.net en dan de pricewatch... KLAAR

Ceci n'est pas une signature!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 16:57
zie hier wat deze Philips DVD brander allemaal kan http://www.vcdhelp.com/dv...arch&Search=Search&list=0

Verder zou ik persoonlijk voor dit geld een Sony DRU500 nemen.
Deze kan alle standaarden van DVD branden behalve DVD-RAM

Verwijderd

pas op want +rw is in haast geen ene dvd speler af te spelen -rw wel

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 11:34:
pas op want +rw is in haast geen ene dvd speler af te spelen -rw wel
Ik weet wel dat dvd+r beter gepakt wordt dan -r (maar dat scheelt heel weinig) hoe dat zit met de rw versies weet ik niet, ik zie niet in waarom als een speler een -rw pakt, waarom ie dan geen +rw zou lezen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

MeNTaL_TO schreef op 16 december 2002 @ 11:40:
[...]
Ik weet wel dat dvd+r beter gepakt wordt dan -r (maar dat scheelt heel weinig) hoe dat zit met de rw versies weet ik niet, ik zie niet in waarom als een speler een -rw pakt, waarom ie dan geen +rw zou lezen.
Ehmmm nee hoor dat scheelt helemaal niet weinig op de FP was een test hiertussen en de -r deed het bij 75/100 dvd spelers en de +r bij 95/100

Ik heb die Philips zelf ook en ik moet zeggen dat alle kopietjes die ik maak het perfect doen >:) :)
En ook in elke DVD speler getest die ik weet (kenissen etc :) )

Turn it off and on again.

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
heb ook een DVDRW228 en ben er zeer tevreden van. Op CD-R niet de snelste, maar mijn DVD+Rs en +RWs draaien lekker.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, dit is toch vrij basic werk.. De prijs kun je gewoon bekijken in de pricewatch, dus dan kun je ook bepalen of het een goede prijs is.

En over de compatibiliteit zijn vele topics te vinden. Kijk ook eens in de FAQ. Daar staat een linkje naar een topic over de verschillende 'standaarden' :)

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.