3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Verwijderd
plus is de snelheid nog niet hoog genoeg,
is niet rendabel =)....
Als al die radio nou eens de ether uit gaat en alleen via kabel, hangen we die satellieten een paar kilometer lager, dan is het allemaal een stuk beter en kunnen we de 200 mbit conectie via satellieten realiseren
Hbe zelf kabel, te grote instapkosten voor sateliet
(grapje, niet slaan AUW AUW)
Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!
Die kaart is helemaal niet zo groot hoor, zelfde als mn sb live of viper770. Is wel duur inderdaad. (ong 700,-)
Ik bel bij hun in, dus nog gewoon telefoonkosten.
Wel behoorlijk hoge ping meestal, maar downloaden (waar ik het dus voor heb) gaat wel behoorlijk snel.
Van een goede site is bv een videoclip van 40 mb in een paar minuten binnen.
max is zo'n 400kb/s.
Dit is alleen als je direct inbelt.
Bij zeer slecht weer is aanmerkelijk langzamer, maar dit zou ondervangen kunnen worden door een grotere schotel.
Wel dure liefhebberij (ikzelf als voorbeeld:)
200 a 250,- pm telefoonkosten
bysky abbo 55,- pm
(ook nog euronet aangehouden voor vele mail, ook 25,- pm)
Ik ben dus ruim 300,- per maand kwijt aan internet per maand.
Het wordt tijd dat er kabel komt in spijkenisse; ik lever dan wel (behoorlijk) snelheid in maar het bespaart zeker 200,- per maand. (plus dat ik dan ook eens online ben op buiten de dal-uren).
Dan zou je de sateliet kunnen houden (heb je toch al aangeschaft) en daarvoor alleen abonnement kwijt zijn (maar wel lekker snel downen).
Bestaat er trouwens een progje dat twee internet aansluitingen kan combineren (uploaden op beide connecties en dan gewoon afwachten welke sneller reageerd)??
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
download is goed (z'n 600 K/sec als het rustig is)
Probleem is alleen dat het redelijk lang duurt om een connection te maken daardoor het soms best wel lang duurt om bv een pagina met veel plaatjes te bekijken.
Ping is ook erg hoog (z'n 700 ms)
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
voor degene die het nog niet door hadden...
[ Voor 53% gewijzigd door gabberjoost op 16-12-2002 12:30 ]
Verwijderd
Grtz Michel
PS
check www.europeonline.com
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()