Nadat ik m'n Radeon 9700pro en de nieuwe 350watt voeding had geinstalleerd vond ik dat de herrie die door beiden werdt geproduceerd niet te harden was 
Daarom heb ik ff wat maatregelen genomen.
-VGA :een zalman heatpipe ( echt aan te raden)
-CPU : Zalman S6000CU (1500rpm erg stil)
-2 case fan's op 7 volt laten draaien. (niet te horen)
-Binnen kant bekleed (merk er niet echt veel van)
-Voeding aangepast door deze in te bouwen in een 235 behuizing waar er een 120mm fan opzit die de lucht uit de kast door de voeding blaast ipv aan de achterkant de lucht uit de voeding te zuigen.
Nou heb ik deze fan ook op 7volt draaien maar vind nog dat ie te veel geluid maakt.
tevens zie ik dat m'n CPU stress op 52graden komt. Vind het zelf nog al aan de hoge kant. Dacht dat het wel zou zakken ism die 120mm fan van de voeding aangezien deze pal boven de CPU hangt .
Wat kan ik hier nog aan verbeteren om ten eerste de voeding stiller en om m'n CPU temp iets lager te krijgen
Daarom heb ik ff wat maatregelen genomen.
-VGA :een zalman heatpipe ( echt aan te raden)
-CPU : Zalman S6000CU (1500rpm erg stil)
-2 case fan's op 7 volt laten draaien. (niet te horen)
-Binnen kant bekleed (merk er niet echt veel van)
-Voeding aangepast door deze in te bouwen in een 235 behuizing waar er een 120mm fan opzit die de lucht uit de kast door de voeding blaast ipv aan de achterkant de lucht uit de voeding te zuigen.
Nou heb ik deze fan ook op 7volt draaien maar vind nog dat ie te veel geluid maakt.
tevens zie ik dat m'n CPU stress op 52graden komt. Vind het zelf nog al aan de hoge kant. Dacht dat het wel zou zakken ism die 120mm fan van de voeding aangezien deze pal boven de CPU hangt .
Wat kan ik hier nog aan verbeteren om ten eerste de voeding stiller en om m'n CPU temp iets lager te krijgen