[W2K Pro] Hij wil niet uit !!!

Pagina: 1
Acties:

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
hoihoi,

Ik heb sinds 2 dagen een raar euvel in W2K Pro. Bij het afsluiten blijft hij namelijk hangen bij het opslaan van de 'personal settings'. Het gekke is dat als ik hem hard uitzet en daarna weer aan, dat hij geen foutmeldingen geeft o.i.d. :/

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen ?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Windows Update? Misschien werkt dat, wat meer specs kan ook echt geen kwaad, mobo, cpu etc. ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Schijf vol ?

Temp dirs geleegd ? Disk check en Defragmentatie tools gedraaid ?

Dat wil een hoop uitmaken maar soms heeft ie even "tijd" nodig dus laat em maar doorlopen.
3 minuten is niet vreemd bij een vervuild systeem.

• 1st_Ro
Whizzcat, Windows update heeft toevallig gedraaid ja ... misschien een rare update gedownload ? :/ Ben geen hardcore systeembeheerder ;)

DragonLord, schijf is nog lange niet vol (2 partities van 20Gb, NTFS, maar 8Gb gebruikt) Disk Check en Defrag nog niet gebruikt.

En het verbaasd mij vooral omdat het vrijdag dus gewoon goed ging en zaterdag en zondag ging het 'ineens' mis.

Voor de rest heb ik weinig raars uitgespookt ofzo.

Vanavond maar even een Disk Check en Defragje draaien denk ik.

Bedankt voor de snelle respons overigens ! :)

Verwijderd

Kijk eens in de event viewer. Misschien een userrenew error. Dus een register probleem.

• 1st_Ro
Dat zou ik wel minder vinden :/ Is dat makkelijk te fixen ?

Ik check vanavond alles wel even en dan kom ik wel terug met details.
Lijkt mij slimmer dan nu alles te gaan speculeren, zonder enig resultaat.

I'll be back :+

[ Voor 59% gewijzigd door 1st_Ro op 16-12-2002 10:47 ]

Verwijderd

Als dit het geval zou zijn, vind je op www.eventid.net meer info.

• 1st_Ro
Leviathan, ben even in mijn event viewer gaan kijken en elke error die erin staat geeft dezelfde fout weer : "Could not enable interrupts on connected port device \Device\PointerClass0."

Ik heb geen idee wat dit is :/

<edit> kleine update, ben even bij dit Het is dus iets met de mouclass waar ie op blijft hangen ... maar hoe ik dit moet fixen is me een raadsel !

</edit>

[ Voor 36% gewijzigd door 1st_Ro op 16-12-2002 21:59 ]

• XtremeChicken
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 23:30

XtremeChicken

Dodge Viper ownage

Snok de stekker eruit ofzo

Core i5 14600K | Gigabyte B760 Gaming X DDR4 | 32GB DDR4 Kingston Fury | Asus RX 6750XT | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

1st_Ro schreef op 16 December 2002 @ 21:50:
Leviathan, ben even in mijn event viewer gaan kijken en elke error die erin staat geeft dezelfde fout weer : "Could not enable interrupts on connected port device \Device\PointerClass0."

Ik heb geen idee wat dit is :/

<edit> kleine update, ben even bij dit Het is dus iets met de mouclass waar ie op blijft hangen ... maar hoe ik dit moet fixen is me een raadsel !

</edit>
PointerClass0 en Mouclass duidt op je muis.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• 1st_Ro
M'n muis ? :/ Hmmm ... hij loopt via een USB hub in mijn monitor, maar dat werkt zonder problemen. Misschien de laatste drivers van Logitech even installeren ? Doe ik vanavond wel even.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Misschien dan eerst even de oude drivers van je muis van je pc gooien. Dat zou net even beter kunnen gaan, maar is niet perse nodig.

Wanbeleid is ook beleid.

• 1st_Ro
Ja, maar ik bedenk me net dat gewoon standaard MS drivers zijn ... :( Maar daar moet ie theoretisch toch niet op kunnen hangen ? Hij heeft het al die tijd gewoon gedaan, en die monitor heb ik sinds oktober ongeveer. Ik kwam er gister trouwens achter dat ie uiteindelijk wel afsluit, maar pas na een paar minuten.
Pagina: 1