Toen ik net mijn pc aanzette, gaf m'n pc geen beeld, ik dacht huh
Dus ik eens ff alles goed op 'n rijtje gezet, en wat blijkt, m'n monitor lampje springt op Oranje ipv Groen. Dit doet ie ook op mijn linux bak, hij geeft gewoon geen beeld enz. ik heb m'n BIOS al gereset maar daar lag het dus niet aan. 'n andere monitor werkt gewoon. Nja ik neem aan dat dit gewoon niet meer als normaal is dat 'n monitor het na ca. 4jaar ofzo begeeft? het gaat hier om een 19" Monxx. die heb ik een paar jaar terug in duitsland gekocht voor ongeveer 600 DM. Anyway ik zit nu op een crappy Compaq MV500 monitor
en ik moet dus eigenlijk snel 'n nieuwe hebben
Echt kut mja sjit happens?
Verwijderd
Ik had onlangs excact het zelfde probleem, met een sony 720 monitor !
Echt balen dus, probleem bij mij dat de monitor helemaal niets meer
ledje blijft ook uit !
Echt balen dus, probleem bij mij dat de monitor helemaal niets meer
ledje blijft ook uit !
Oh ja nja mijne knippert wel (dat ie stroom heeft, maar geen beeld-invoer). Dan als ik m'n pc aanzet springt t lampje op oranje van standby ofzo, terwijl dat helemaal niet moet
Verwijderd
Het zou een goedkope reparatie kunnen zijn (contactje, evt. zelfs kabelbreuk) maarja dat is de gok altijd he... Je moet eerst analysekosten betalen. Bij een 4 jaar oude monitor zou ik persoonlijk voor een nieuwe gaan tenzij je echt geen geld hebt...
Ik ga 'n nieuwe halen, weet ook al welke 
Samsung Sync 757dfx 17inch CRT <- 0.20 dotpitch
voor €250 volgens pricewatch
Samsung Sync 757dfx 17inch CRT <- 0.20 dotpitch
Lullig voor je dat je monitor overleden is, maar verder zie ik niet echt een vraag oid staan.
Dicht dus
Dicht dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()