Toon posts:

Script voor versturen van email vanaf site

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje: ik wil een script maken waarmee je een mailtje kunt versturen vanaf een website, zonder dat m'n emailadres terug te vinden is. Dus: men wil mij een mailtje sturen vanaf mijn site, men vult een formuliertje in en de inhoud hiervan wordt gemaild. Dit is allemaal simpel, echter, ik wil dus niet dat mijn emailadres in dit formulier voorkomt. De reden: voorkomen van spam. Zal dus via een cgi-ding moeten lopen ofzo, lijkt me.
Ter informatie: ik kan best wel wat brouwen in html, maar verder heb ik weinig verstand van dit soort dingen. Het script moet op een Freebsd-server komen te staan waar ik volledig toegang toe heb.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:51
Uit de FAQ:

Waar vind ik ...?
Samen met het Programming & Webscripting forum, onze onderburen, vormt W&G de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website, zoals polls, forums, tellers, applets en flash-menu's. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden.

Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.

Lijkt me duidelijk ?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.