Toon posts:

Commodore computer dag

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor de liefhebbers en verzamelaars: we organiseren op zaterdag 21 december weer een Commodore computer dag in het Trefpunt, Kerkweg 21 te Maarssen. Er zal van alles te zien en te doen zijn op het gebied van de C64 tot en met de laatste Amiga. We krijgen bezoek van een Amerikaanse dame die een nieuwe videochip als opvolger voor de C64 videochip heeft gemaakt, alleen met een veel hogere resolutie en aansluitbaar op een VGA monitor. Ook hebben we zelf een clublid die de 8-bit C64 processor opnieuw aan het bouwen is alleen dan als 32-bit processor ! Radio 1 zal 's ochtends aanwezig zijn om voor het programma TeleScoop van Teleac dit allemaal vast te leggen. Maar er is nog veel meer leuks op deze dag te zien. Zoals met een Amiga 1200 surfen op internet, het repareren en modificeren van de computers, re-inkten van oude(niet meer te koop zijnde) lintjes, er is te zien hoe je Commodore 64 bestandjes van het internet kan downloaden en overzetten naar een C64 diskdrive, er zijn verzamelaars maar ook (machine)taal programmeurs enz. Kom gerust eens kijken, de entree is gratis !

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Spam! ;)

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05

BCC

Maar wel hele gave :Y) ! Ik heb hier ook nog steeds een C64 staan :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Nee jong!

Da's toch een interessante mededeling!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:53

Outerspace

Admin General Chat
volgens mij maak je nu reclame voor iets. Heb je daarvoor wel gevraagd als dit mag????? :>

Ik heb dit ook een keer gedaan en kreeg trammelant daar mee |:(

Wauw, een sig!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Zo een vaart zal het wel niet lopen. :+ CBM64 nieuws is altijd kewl! _/-\o_

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05

BCC

Daarom, en gezien de intree gratis is :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:03

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ron, misschien kom ik wel met mijn KIM-1 O+ en CD32 en CDTV 's alleen ik weet niet of ik er tijd voor heb, en geld voor de benzine ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.nl/cd32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.nl/kim-1_3.jpg

20*350ZO45°

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, dit valt toch onder het promoten van dingen, en dat is niet echt gewenst hier op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.