Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ccfl duur?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Sunbeam CCFL ijs blauw Euro 22,50

De beste kwaliteit CCFL op de markt met waanzinnig scherp en fel licht!

Complete plug and play kit:
Lengte CCFL ca. 30cm
Incl. inverter voor een 12V aansluting op de voeding
Incl. aan/uit switch en plaksjabloon en bevestigingsmaterialen.

voorradig

___
ik vroeg me af of zulke blauwe ccfl's goedkoper te krijgen zijn, deze prijs(euro 22,50) is inc. btw en verzendkosten

Verwijderd

Gebruik de search ff en kijk op www.laupro.nl voor inkoopacties...

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
14.00 euro in zaandam of de lokale electroboer.... zijn wel wat fragieler maar ze zijn voor de gemiddelde casemoddert prima... de inverter en de ccfl zijn 7.00euro, dus een totaal lichteffect in de case is zown 8euro goedkoper als jou kit

Verwijderd

Of je moet ze zelf willen modden zoals ik heb gedaan:

http://www.ccmod.com/howto.php/46

Kost je rond de 15 euro per CCFL...

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
SmauG schreef op 16 december 2002 @ 09:02:
14.00 euro in zaandam of de lokale electroboer.... zijn wel wat fragieler maar ze zijn voor de gemiddelde casemoddert prima... de inverter en de ccfl zijn 7.00euro, dus een totaal lichteffect in de case is zown 8euro goedkoper als jou kit
bij inze lokale electroboer zijn ze niet te krijgen :(

• SmauG
heey dat is minder... ik ken 3 namen die ze zowieso verkopen, en ik weet cker dat er bij jullie in de buurd een van deze zit ik noem: Display Electronics - Munts - Eurosound Electronics. en idd http://www.ccmod.com/howto.php/46 zoals XNDR al zei... zonde om zoveel geld uit te geven aan een duur lampje als je je cheapy ccfls kunt modden

offtopic:
Werkt dat echt XNDR??? word je ccfl er feller van, want dan gah ik zo ff naar de praxis

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
ik heb er 1 voor 13,60 gekocht bij Stuut&Bruin...plus 5 euro verzendkosten..heb je um de volgende dag al binnen.

www.stuutenbruin.com

Verwijderd

SmauG schreef op 16 December 2002 @ 09:07:
offtopic:
Werkt dat echt XNDR??? word je ccfl er feller van, want dan gah ik zo ff naar de praxis
Lijkt me niet! Maar ziet er gewoon strakker uit door dat buisje... Je kan natuurlijk altijd nog een reflector achter de CCFL stoppen... stuk alufolie ofzo.. zat mogelijkheden... Dat zal ongetwijfeld wat meer licht weerkaatsen...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Die van 22,50 zijn wel Sunbeam CCFL's, en die zijn kwalitatief een stuk beter dan de meeste CCFL's. Ze zitten in een plexi buisje en de draadjes komen er aan 1 kant uit, en je kan er 2 aansluiten op 1 inverter, handig als je een inverter opblaast :)
Bovendien heeft de inverter een plastic behuizing (de eerste versie zat in klitteband gerold) terwijl je bij de meeste CCFL's daar zelf iets voor moet maken (of de inverters onbeschermd in je kast leggen :X)

[ Voor 3% gewijzigd door Demo op 16-12-2002 09:14 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Conan schreef op 16 December 2002 @ 09:11:
ik heb er 1 voor 13,60 gekocht bij Stuut&Bruin...plus 5 euro verzendkosten..heb je um de volgende dag al binnen.

www.stuutenbruin.com
hmm dus 18,60 totaal, ik weet dat ze vast nog wel goedkoper zijn te krijgen..

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Demoniac schreef op 16 December 2002 @ 09:14:
Die van 22,50 zijn wel Sunbeam CCFL's, en die zijn kwalitatief een stuk beter dan de meeste CCFL's. Ze zitten in een plexi buisje en de draadjes komen er aan 1 kant uit, en je kan er 2 aansluiten op 1 inverter, handig als je een inverter opblaast :)
Bovendien heeft de inverter een plastic behuizing (de eerste versie zat in klitteband gerold) terwijl je bij de meeste CCFL's daar zelf iets voor moet maken (of de inverters onbeschermd in je kast leggen :X)
mag ook wel voor die prijs :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

MiMiC schreef op 16 december 2002 @ 09:14:
[...]

hmm dus 18,60 totaal, ik weet dat ze vast nog wel goedkoper zijn te krijgen..
Inclusief verzendkosten gaat je dat niet lukken denk ik... Bovendien kan je ook naar Stuut & Bruin toe gaan, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Dus eigenlijk niet helemaal eerlijk om dat mee te berekenen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• SmauG
Demoniac schreef op 16 December 2002 @ 09:14:
mijn iverters hadden een liev kartonnen doosje dromheen... beter voor t millieu, en btw.. als je die netjes wegwerkt in je case :) maakt het echt niet uit... sunbeam ccfl's zijn 1337, een gozer naast mij op een lan had ze... ze lichtten mooi op, maar ik vind ze geen 50 (let op GULDEN!!!!!) waard

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
SmauG schreef op 16 December 2002 @ 09:17:
[...]

mijn iverters hadden een liev kartonnen doosje dromheen... beter voor t millieu, en btw.. als je die netjes wegwerkt in je case :) maakt het echt niet uit... sunbeam ccfl's zijn 1337, een gozer naast mij op een lan had ze... ze lichtten mooi op, maar ik vind ze geen 50 (let op GULDEN!!!!!) waard
hoe lang had die gozer ze al dan? :)

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Demoniac schreef op 16 december 2002 @ 09:16:
[...]
Inclusief verzendkosten gaat je dat niet lukken denk ik... Bovendien kan je ook naar Stuut & Bruin toe gaan, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Dus eigenlijk niet helemaal eerlijk om dat mee te berekenen.
dus ik zit wel zo'n beetje rond 20 euro voor een redelijk goede ccfl..?

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
MiMiC schreef op 16 December 2002 @ 09:20:
[...]

dus ik zit wel zo'n beetje rond 20 euro voor een redelijk goede ccfl..?
jazeker... maargoed..opzich zijn alle ccfl's wel goed, is alleen wat je er zelf net mee ervaren heb wil je die ene ccfl nix meer vinden.

offtopic:
het is desiGN, niet desiNG ;)

• SmauG
lang niet , op hcc gekocht :P ik reken t ff voor je om xxxx

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Conan schreef op 16 december 2002 @ 09:24:
[...]

offtopic:
het is desiGN, niet desiNG ;)
oeps :X :+ :o

vergis ik me wel vaker in :P

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
SmauG schreef op 16 December 2002 @ 09:24:
lang niet , op hcc gekocht :P ik reken t ff voor je om xxxx
oke :P

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoek ff wat beter zelf (bijv. pricewatch op de T.net frontpage: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/55 en dan onder Cold Cathode ... )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.