Toon posts:

Fout in directory structuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb sinds kort als ik Verkenner open, dan zie ik in de directory structuur 4 directories genaamd DIR00001 T/M DIR00004. Deze directories zijn erg groot, en kan ik niet verwijderen. Mijn harde schijf wordt echter bijna geheel gevuld door deze directories, waardoor ik niets meer kan openen en of kan bewaren. Ik kan ze ook niet verwijderen met deltree. Wie o wie weet wat ik moet doen om deze directories te verwijderen zonder mijn harde schijf te formatteren. Bedankt.

Bjorn

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 08:59:
Beste mensen,

ik heb sinds kort als ik Verkenner open, dan zie ik in de directory structuur 4 directories genaamd DIR00001 T/M DIR00004. Deze directories zijn erg groot, en kan ik niet verwijderen. Mijn harde schijf wordt echter bijna geheel gevuld door deze directories, waardoor ik niets meer kan openen en of kan bewaren. Ik kan ze ook niet verwijderen met deltree. Wie o wie weet wat ik moet doen om deze directories te verwijderen zonder mijn harde schijf te formatteren. Bedankt.

Bjorn
Welke windows versie heb je? Die directories klinken als iets wat scandisk aangemaakt zou kunnen hebben, heb je al gebprobeerd met een dos diskette te booten en dan te verwijderen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer chkdsk /s eens, of scandisk met de optie foutherstel. Ik heb dit wel es vaker gezien; meestal heeft wat ik net voorstel wel baat.
Anders kun je ook een FDISK /mbr overwegen; klinkt me namelijk in de oren alsof je bootrecord een beetje beschadigd is. NB FDISK is voor eigen risico

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt het heeft gewerkt !!! Wat mij betreft kan dit topic dus dicht !!!!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 10:51:
Over welk OS hebben we het hier? Mocht er iemand in de toekomst hetzelfde probleem tegenkomen is de search ook meteen compleet. Bovendien had het makkelijker geweest (en ook gewenst in Windows Operated Systems) dat je je Windows-versie in de topictitel zet. Zie ook: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, de 3e stap van het 3-stappenplan ;).

Verwijderd

Topicstarter
Oeps vergeten. Hopelijk is dit zo in orde, het zal niet meer gebeuren !!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 11:09:
Oeps vergeten. Hopelijk is dit zo in orde, het zal niet meer gebeuren !!
Nee want we weten nog steeds niet waar het over gaat ! :)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 11:18:
[...]

Nee want we weten nog steeds niet waar het over gaat ! :)
Het staat ook niet in z`n sig :/

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:24

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 10:51:
Wat heeft gewerkt? De DOS-bootdiskette, FDISK/mbr of CHKDSK?

Misschien handig voor een volgende die hier problemen mee heeft >:)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Laten we verder maar even wachten op een eventueel antwoord van de topicstarter :*

Dan pas ik straks de titel wel even aan als je aangeeft welk OS je hebt en hoe het is gelukt; dat is zoals Compubiter al zei leuk voor de mensen die dit topic tegenkomen in de search.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1