Ik dacht laat ik maar een topic hier openen, aangezien er ook meer mensen zijn met dit probleem. Zal mezelf ff herhalen vanuit het andere topic wat in sgd staat:
Zelf game aan maken kan ik wel, maar ik kan dus geen enkele game joinen, iemand die meer info hierover weet
Heb nu van alles geprobeerd zoals,
- sound acceleration in dxdiag
- us en euro version geprobeerd
- bijmekaar wel 5 installs als het niet meer zijn
- diverse instellingen van het spel zelf, waaronder sound uitgezet en grafisch enzo.
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is wie van de mensen die het draaiende hebben werken met directx 8.2 !!! (misschien dat het daar aan ligt, zal wel bijzonder bagger zijn als dat zo was)
Forum van die vietcong site levert ook niks op, kortom ik zou het niet weten...
Alle andere games kan ik gewoon online spelen, xp firewall is uit en heb ook geen andere firewall draaien.
//edit: whaaa het gaat om de demo
Zelf game aan maken kan ik wel, maar ik kan dus geen enkele game joinen, iemand die meer info hierover weet
Heb nu van alles geprobeerd zoals,
- sound acceleration in dxdiag
- us en euro version geprobeerd
- bijmekaar wel 5 installs als het niet meer zijn
- diverse instellingen van het spel zelf, waaronder sound uitgezet en grafisch enzo.
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is wie van de mensen die het draaiende hebben werken met directx 8.2 !!! (misschien dat het daar aan ligt, zal wel bijzonder bagger zijn als dat zo was)
Forum van die vietcong site levert ook niks op, kortom ik zou het niet weten...
Alle andere games kan ik gewoon online spelen, xp firewall is uit en heb ook geen andere firewall draaien.
//edit: whaaa het gaat om de demo
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 08:14 ]