Logitech Wingman Warrior wordt niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54
Ik heb eigenlijk al installeer problemen met dit ding zover ik me kan heugen. Deze joystick kan zowel op een seriele- als op een gewone gamepoort aangesloten worden. Maar bij beide poorten wordt mijn joystick niet gedetecteerd. Ik draai momenteel XP, maar zoals ik in de eerste regel al zei heb ik bij elke windows versie eigenlijk moeite met installeren. De joystick heeft het wel regelmatig gedaan, maar dat is meer geluk dan wijsheid want ik heb nooit begrepen hoe ik dat ding aan de praat heb gekregen.

Ik heb de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd, maar ook die detecteren de joystick op geen van beide poorten.

Rebuilding knowledge database

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met een Logitech Wingman Digital. Hier heb je niet veel aan natuurlijk. Feit is dat het ding het op mijn PC wel doet. Ik draai ook XP en heb de drivers geinstalleerd, XP zegt dat hij het ding niet kan zien, maar hij werkt wel.

Al eens een mail gestuurd naar Logitech?

• uppie8374
Nee ik heb nog geen mail gestuurd. Maar t vreemde is dat ik wel te zien kreeg dat er nieuwe hardware was gevonden, maar toegevoegd werd ie niet.

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05-2025

Eastside

It's me, TP!!

Ik heb ook een probleempje met mijn Logitec Wingman Extreme Digital onder XP, als ik de nieuwste driver gebruik van Logitec, die voor XP zouden moeten werken, dan kan deze software hem niet vinden.
Wanneer ik heb handmatig instel via configuratiescherm en dan spelbesturingen dan installeert ie ogenschijnlijk goed, maar als ik dan op testen druk, werkt ie een paar seconden en dan krijg ik de foutmelding: 'de spelbesturing is niet goed aangesloten', ' controleer de aansluiting van de spelbesturing op de computer'

Dit heb ik dus gedaan maar dat blijkt niet het probleem, op een andere PC, ook met XP, doet ie t namelijk prima. Enige veschil is dat ik hem direct op mijn moederbord heb aangesloten ( Asus A7V333 met gameport) terwijl ik hem bij die andere PC via de soundcard heb aangesloten... wat zou er mis zijn op mijn PC??

verdere spec's:

Windows XP + sp 1
Athlon XP 1800+
Asus A7V333
256MB DDR PC 2700
GF2 MX400 & S3 Trio 64V+

Goodgoan!

• uppie8374
Nou ik heb em dus geprobeerd om aan te sluiten op zowel de gamepoort van mijn geluidskaart als op allebei mijn seriele poorten. En die seriele poorten zitten dus ook direct aan mijn mobo.

Verwijderd

Met je pc is niks mis lijkt me. Ik heb de Wingman Extreme Digital 3D (onder XP). Als ik in spelbesturingen kijk, zie ik hem daar keurig staan. Geinstalleerd met de driver van logitech. Zelf detecteren doet XP echter niet. Hier werkt hij nu goed.

Stuur toch eens een mail naar logitech, moet toch een vaker voorkomend probleem zijn lijkt me.

• uppie8374
Ik heb gezocht op hun website, maar ik kan nergens een e-mail adres vinden :(

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:05

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

uppie83 schreef op 16 December 2002 @ 01:50:
Ik heb eigenlijk al installeer problemen met dit ding zover ik me kan heugen. Deze joystick kan zowel op een seriele- als op een gewone gamepoort aangesloten worden. Maar bij beide poorten wordt mijn joystick niet gedetecteerd. Ik draai momenteel XP, maar zoals ik in de eerste regel al zei heb ik bij elke windows versie eigenlijk moeite met installeren. De joystick heeft het wel regelmatig gedaan, maar dat is meer geluk dan wijsheid want ik heb nooit begrepen hoe ik dat ding aan de praat heb gekregen.

Ik heb de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd, maar ook die detecteren de joystick op geen van beide poorten.
Mijn wingman warrior werkt op de gameport, maar dan kun je niet gebruik maken van die ronde draaiknop en (naar keuze) de throttle en pov hat.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• uppie8374
Ja en dat wil ik dus niet....ze zitten er niet voor niets op. Hij moet ook gewoon op de seriele poort kunnen.

Pagina: 1