SBlive 5.1 op Pro-logic receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik heb een SBlive 5.1 en een Sony STR-DE435 receiver.

De receiver is Pro-logic, maar heeft WEL een 5.1 channel ingang.

Ik snap heel goed hoe ik met een overloopstekkertje mijn rear en frontspeakers op m'n receiver moet zetten, maar m'n centerspeaker ben ik nog niet over uit. Want de uitgangen op m'n geluidskaart zijn als volgt: Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/jjm.ettes/geluid.GIF

Ik heb wel iets gehoord van dat de digital out voor de center speaker is, maar als ik die laat overlopen in tulip via zo'n overloopstekkertje, weet ik niet welke ik moet aansluiten.

[ Voor 3% gewijzigd door thettes op 16-12-2002 01:43 ]

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:19
de digital out is de sub en de centre, RTFM :)

ik zal nog wel even voor je kijken

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:19
Je moet een normale 3,5 mm stereo jack stekker hebben en aan de andere kant twee tulpjes, je moet dan zelf even uitvinden welke centre is en welke sub, maar daar kom je volgens mij snel genoeg achter, als je alle stemmen door je sub hoort :)

Kijk ook even in surround mixer en dan de speakerknop, zorg dat daar de digital output only checkbox niet geslecteerd is

suc6

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

thettes schreef op 16 december 2002 @ 01:43:
Ik heb een SBlive 5.1 en een Sony STR-DE435 receiver.

De receiver is Pro-logic, maar heeft WEL een 5.1 channel ingang.

Ik snap heel goed hoe ik met een overloopstekkertje mijn rear en frontspeakers op m'n receiver moet zetten, maar m'n centerspeaker ben ik nog niet over uit. Want de uitgangen op m'n geluidskaart zijn als volgt: [afbeelding]

Ik heb wel iets gehoord van dat de digital out voor de center speaker is, maar als ik die laat overlopen in tulip via zo'n overloopstekkertje, weet ik niet welke ik moet aansluiten.
et is digtal out OF center/sub

ik hen een sb live 5.1 met een abit suround set en daarop zit een sub en center ingang op

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Dit is wel heel standaard. Gewoon ff je handleiding lezen (indien geen handleiding: www.creative.com , of de F1 toets even beroeren)

Dit topic is gesloten.