okay, aangezien ik laatst een CCFL heb gemold, heb ik besloten om voortaan alle CCFL's die tijdens het klooien in mn case ook maar enig risico lopen om te breken tijdens het klooien te verwijderen. hoe doe je dat het makkelijkst? tijdens me werk dacht ik es aan kerstkaarten.. me ma hangt die op met van die kleine wasknijpers...
*ping* idee!

je kunt die dingen volgens me ma bij Blokker of de hema ® krijgen, ze zijn voor de kerstkaartjes, maar ze zijn ook héél handig voor andere dingen
ik heb ze gewoon aan mijn case gelijmd, ff een plakbandje tegen het doorzakken en na een dag zitten ze lekker vast (wel goeie lijm gebruiken btw, geen secondelijm of andere lijm die bros wordt na uitharden)
ik zou zeggen, doe er je voordeel mee!
*ping* idee!
je kunt die dingen volgens me ma bij Blokker of de hema ® krijgen, ze zijn voor de kerstkaartjes, maar ze zijn ook héél handig voor andere dingen
ik heb ze gewoon aan mijn case gelijmd, ff een plakbandje tegen het doorzakken en na een dag zitten ze lekker vast (wel goeie lijm gebruiken btw, geen secondelijm of andere lijm die bros wordt na uitharden)
ik zou zeggen, doe er je voordeel mee!