[Auto] JVC KD-SH707R probleem :(

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 22:03
Heb sinds een tijdje de bovengenoemde autoradio.

nu heb ik het volgende probleem :S

druk vanavond me frontje erop klapt hij gelijk naar voren en wil me cd eruit spugen, maar de cd komt er niet uit en krijg hem er ook met geen mogelijkheid uit! :S hoor het mechaniek wel lopen om de cd eruit de duwen maar hij komt niet, heb al geprobeerd een beetje met iets er tegen aan te drukken tegen de cd die erin zit maar het helpt allemaal niks :S

iemand enig idee voor me wat ik nu het beste kan doen of komt iemand dit probleem bekend voor ?

help me :(

Greetz D3LTA

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
je mag in iedergeval van mij beginnen met niet meer greetz onderaan te zetten, zoals de FAQ voorschrijft

voorderest

zit er niet een gaatje ergens in je radio-cdspeler waarmee je je cd kan unlocken en dus als de spanning van t apparaat is de cd zonder moeite kan verwijderen

zit er nog garantie op de radio en kan je er mee terug naar de leverancier?

• D3LTA
Mijn excusses voor de Greetz :(

mhhh voor zover ik kan zien zit er neit z'n gaatje in, en ja er zit nog garantie op, maar als dit 1 keer voor komt,kan ik dan al gelijk garantie verhalen ????

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:04
Geen idee, ik heb ook zo'n radio en heb dit probleem niet. Gewoon mee terug gaan naar de winkel zou ik zeggen....

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:56

Outerspace

Admin General Chat
dominator schreef op 16 december 2002 @ 09:22:
Geen idee, ik heb ook zo'n radio en heb dit probleem niet. Gewoon mee terug gaan naar de winkel zou ik zeggen....
Dat is gewoon het allerbeste. Voordat je je cdspeler verneukt kan je het beste naar de winkel teruggaan. Vaak gaat de garantie eraf als je er mee loopt te kloten. Dus dat niet te veel doen.

Voor de extra garantie moet je gewoon ff vragen aan de winkelier. ;)

Wauw, een sig!

• D3LTA
bedankt ;)

Verwijderd

Het kan dat de cd zit vergrendelt. Ik weet niet of alle jvc radio's dit kunnen:
Als u de vergrendeling van de cd in de CD-lade wilt opheffen, drukt u nogmaals gedurende minimaal 2 seconden op de ATT/aan-uit knop terwijl u tegenlijk op de CD/CD-CH drukt.
"EJECT OK" gaat gedrurende 5 seconden knipperen op de display. De CD is ontgrendeld.
FF een klein stukje uit de handleiding van de KD-LH7R, ik weet niet of dit ook voor jou radio geldt. :)

Verwijderd

Ja dat kan het ook zijn.

Ik heb het zelf ook gehad met mijn jvc radio. Frontje open maar hij deed ook nix. Kwam waarschijnlijk door de kou, naar een half uurtje rijden kwam ie er wel uit :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 12:18 ]

• D3LTA
pff als ik hem lat opsturen ben ik gvd de radio 4 weken kwijt :S das toch niet normaal ? heb hem net 2 mnd
zit elke dig in auto :(

Verwijderd

D3LTA schreef op 16 december 2002 @ 18:40:
pff als ik hem lat opsturen ben ik gvd de radio 4 weken kwijt :S das toch niet normaal ? heb hem net 2 mnd
zit elke dig in auto :(
Ja, nou wij hebben je een paar oplossingen aangegeven. Als jij hem niet wil opsturen dan is dat jou zorg. :)

• stylezzz
Heeft de toko waar je hem gekocht hebt geen leentoestelletje voor je?

• D3LTA
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 18:49:
[...]

Ja, nou wij hebben je een paar oplossingen aangegeven. Als jij hem niet wil opsturen dan is dat jou zorg. :)
lekker sarcastisch, bedoel het toch ook niet verkeerd tegenover de mensen hiero , die zo vriendelijk zijn een reactie te posten ;)

meer tegenover Conrad (das de zaak waar hij gekocht is) en ja leen toestel :S ja zou kunnen weet ik niet maar heb een beste installatie in de auto kan ik niet zomaar ff elke willekeurige radio op aansluiten |:(

• D3LTA
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 10:10:
Het kan dat de cd zit vergrendelt. Ik weet niet of alle jvc radio's dit kunnen:

[...]

FF een klein stukje uit de handleiding van de KD-LH7R, ik weet niet of dit ook voor jou radio geldt. :)
Bedankt voor die reactie trouwens!!! de cd is er weer uit , het rare is nu lijkt alles weer normaal te werken...... maar schijn bedriegd...... radio keer weer uitgezet en zelfde verhaal weer, alleen toen haalde ik de cd op die bovengenoemde manier er weer uit, ging prima maar wou die ook geen cd meer slikken naar die tijd..... nu laat ik het een poosje rusten kom ik vanavond van verjaardag denk ik laat ik nog is ff weer proberen, slikt hij de cd weer gewoon ? 8)7 ik snap er werkelijk niks van.

Verwijderd

In mn moeders auto zelfde probleem: bij kou en/of vocht slikt ie m in en laat m niet meer gaan... Is overigens een pioneer van ouder type...

• stylezzz
D3LTA schreef op 16 December 2002 @ 23:16:
[...]
meer tegenover Conrad (das de zaak waar hij gekocht is) en ja leen toestel :S ja zou kunnen weet ik niet maar heb een beste installatie in de auto kan ik niet zomaar ff elke willekeurige radio op aansluiten |:(
Leuk he postorder??? :P

Maar goed, leentoestelletje gaat maar om het geluid he. Je hoeft niet je complete installatie erop af te stemmen? (heb ik tenminste niet gedaan toen m'n pioneer van 800 euro binnen een maand kaduuk ging... :r )

• D3LTA
geen postorde ;) conrad is niet zo ver voor me ;)
Pagina: 1